|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, niets gemist dus. En 15 meter van mij af ligt een doodzieke Eduard, Mother of Sin dus niet gespeeld...*domme vraag...* spelfout weggehaald... |
|
Mexicaanse griep? |
|
Mother of Sin was er niet inderdaad. Verders weer leuk feestje, goede nasi maar toch jammer dat er geen snackwagen meer was. Dat Posthuman mag de zanger wel omruilen, allemachtig wat waren de cleane stukken vals. Werkelijk waar niet om aan te horen. Excrementory Grindfuckers maakten er weer een enorm feest van, zoals verwacht. Geniale zooi is dat! Alle bands verder van een afstandje bekeken, maar het belangrijkste was de gezelligheid en die zat wel goed. De pleewagen was trouwens eng, dat trapje.. godverdomme zeg Oh en jammer van het weer, beetje kkkkkkoud ook. Desondanks een leuk feestje weer! Bedankt organisatie, netjes gedaan weer en tot volgend jaar! |
|
Was leuk feestje, maar kwam er vanochtend achter dat mijn batterijenhouder miste. Een schumplastic staaf omwikkelt met ducktape. met plek voor 4 batterijen. er zaten geen batterijen meer in, maar wel 2 CF kaartjes 1 x 1GByte extreme II sandisk 1 x 8GByte extreme III sandisk Als iemand dat gevonden heeft? Laat ze even een mailtje sturen naar bert@metalshots.com alvast bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 06-09-2009 9:38] |
|
quote: Bert, Ik ga dr over een half uurtje heen en dan gaan we schoonmaken en opruimen. Ik zal het aan de organisatie door geven dat ze dr even moeten opletten!!!! zijn het de foto'd van occultfest die dr op staan dan? ik hou je op de hoogte |
|
occulfest was weer een geslaagd feest Houwitser was echt fucking bruut. Excrematory Grindfuckers gemist wel jammer maar de maag wou ook eten in de stad Nervecell was ook wel erg gaaf! Murder Manifest en Erebus waren de bands van de middag Houwitser de band van de avond!! [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 06-09-2009 10:29] |
|
quote: Mijn kaartje was wel vol, maar had hem gelukkig nog niet omgewisseld. Ik ben hem denk ik in de tent verloren, omdat ik daar nog een batterij heb omgewisseld voor mijn kleine camera en dat was ongeveer tijdens Heidevolk. Alvast bedankt voor de moeite. |
|
Inderdaad wel een mooi feestje, alleen erg jammer van het gore bier en de eikels die s'nachts knalhard house gaan draaien op het terrein, zo hard dat je DJ David al buiten de feesttent al niet meer kon horen, wat een asociale mongolen. En dan ook nog een opmerking krijgen als "je staat bij mij in de achtertuin dus ik doe wat ik wil", bijdehante kutkneus. Erg jammer dat dat allemaal nodig was, een dikke smet op het festivalplezier voor mij. Boeiender |
|
Dan ros je zo iemand toch gewoon keihard op z'n smoel. Probleem opgelost Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Juist! Terug naar de middeleeuwen! Maar inderdaad, het was vrij imbeciel. Verder wel vermaakt enzo Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Nou, ik ben er heengegaan en heb de laptop dichtgesmeten, daarna was het weer een tijd okay, een tijd later gingen de eikels weer verder. Let wel, dit was dus vanuit de organisatie, niet een paar gastjes op de camping ofzo, echt niet tof. Boeiender |
|
Als je dingen niet op een volwassen manier kan oplossen moet het maar op de 'middeleeuwse' manier. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ha Thieu.Hoe gaat het met je arm? Dat was een domper op het feestvreugde.Geef je vriendin nog maar een dikke kus.Thanx dat ik alsnog naar Zwolle ben gereden.Echt tof!!Wilde nog me laatste muntjes geven maar glad vergeten.stom. Volgende x. =) |
|
quote: Arm is nog lang niet okay, echt kut, maarja.... Morgen stond al een afspraak met de fysio, dus dan maar eens kijken wat de schade nu is. Die kus komt zo wel goed, hehehe, ze ligt nu even bij te komen op bed. Boeiender |
|
quote: Veel sterkte. Lief vrouwtje.Is goed te merken dat ze helemaal gek op je is.Logisch. =) |
|
quote:Dank u! En het is zoooooooooooooooooooo'n schatje! Oeh, "een lebber van haar in jouw nek" hehehe. Boeiender |
|
quote: =) |
|
Hard naar de sjankers hier... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Was weer een goede zaak. Excrementory Grindfuckers was simpel, maar wel gaaf. Houwitser uiteraard band van het festival. Chainsaw was ook erg goed te doen wederom. Halverwege Heidevolk maar besloten om de tent in te duiken. Ondanks het weer, toch weer een erg gezellige en geslaagde editie van Occultfest Life doesn't get much better than this! |
|
Tering was gisteren goed zat, niet best Mooi feestje! |
|
quote: Goh, niks van gemerkt! |
|
Was leuk, jammer dat men zo liep te piepen dat we onze eigen drumstel wilden gebruiken. Kostte 5 minuten van de set. Bedankt! Een kleine snol zit zo vol. |
|
door het miepen gewoon doorbouwen Dan merken ze sneller dat het wel kan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zo, dat was een mooi feestje!! Ik heb het echt onzettend naar m'n zin gehad, en met veel coole mensen heerlijk lopen heerschen! En het bubbelbad net thuis was ook heeeeeeeeeeerlijk, tradiegetrouw (bijna) in slaap gevallen |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |