|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Lag wel in de planning, maar het was me VEEL te nat met al die kloten regen... |
|
quote: En mocht ik het vastleggen! En kreeg ik zelf ook een kus van Jan... Bla |
|
|
|
quote: Hihi, Jenje knuffelbeer. Boeiender |
|
Zwart Gat |
|
He wat ben ik ook een heks! Nouja.... Vrijdagavond heb ik lekker wel in mr N's. billetjes geknepen Dat was wel liefkozend! |
|
.. dat mag tegenwoordig weer las ik in het nieuws |
|
quote: ?? |
|
Lees het nieuws dan muts |
|
Ik ben vast dom maar ik snap m niet |
|
quote: Ik heb geen zwart gat Even serieus, ik dacht dat je het nooit zou vergeten Jenje...zucht... Je zwaaide al van verre, riep mij naar je toe...met lichte passen schreed ik jouw kant op... je tilde me op...Mijn lippen raakten vluchtig jouw wang...jouw lippen mijn wang...minstens een tiende seconde stond de tijd gewoon stil...zwijmel... Bla |
|
quote:Hoe meet je dat? [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 08-09-2009 15:47] |
|
Het kan ook een twintigste seconde geweest zijn... Hoe meet je liefde... Bla |
|
Met de TMF(R) Dr. Love(R) SMS meter natuurlijk |
|
Nog mensen Dying Flame gezien? Hehe :') |
|
huh wat? |
|
quote:Nope, te druk met tenten opzetten en schuilen voor de regen... |
|
quote:Kolere, hoe laat was dat dan? Kan me namelijk niet eens herinneren met je gesproken te hebben .. en kan me ook niet voorstellen dat je me met iemand anders verwisseld .. |
|
De zon scheen notabene nog! Bla |
|
LOL Enfin, ik heb weer voldoende drank genuttigd merk ik alweer .. |
|
En al je kennissen afgelikt Bla |
|
Geen idee ... |
|
quote:Weet je ook niet meer dat je in je harige blote reet het hele terrein over achter Ralph bent aangehold terwijl je de hele tijd "HIER PLUG! HIER PLUG!" riep? Zo wat was Ralph bang toen.... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jammer Robert. Ik zal dan ook maar niks vertellen van je actie met die drie schapen in de wei. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |