|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom pas laat. Eerst nog even naar een drumclinic in Roden |
|
quote:Dan zijn wij al wel zat |
|
Fuck, Noir speelt vanavond, dan móet ik wel heen... Grmbl. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hey happy birthday trouwens we drinken vanavond wel en een op jouw verjaardag he he. see you at occultfest! |
|
quote: Goh wat een onverwachte wending |
|
Het zonnetje schijnt! Het moet niet veel gekker worden. Tas is gepakt, bier is koud. Even onder de douche springen en dan zo die kant maar eens op Life doesn't get much better than this! |
|
Ik kom om 18.51 aan op het station, dus ik hoop dat jullie wat bier voor mij overlaten! Blijf niet slapen want we gaan s'nachts uit in Groningen. |
|
quote: Oh, moeten we ook spullen meenemen? Wat dan precies? Net bespreking gehad, we kunnen tussen 16:00 en 17:00 ergens vertrekken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Ging jij niet werken morgen...? |
|
quote:Laten wel wat bier voor je over... |
|
quote:Tnx! Gaan we zeker doen! |
|
Ik werk tot half 5, dus trein om kwart voor 5 en dan twee uur later in Hoogeveen.. Is't niet goed? |
|
Jammer wijffie dan zie ik je niet.Want dan ben ik waarschijnlijk alweer weg.[edit.it's me NYBje in de kamer van Ingrimd] |
|
Ga vanavond met Bakvet heen. Die probeert jullie nog een paar cdtjes in de maag te splitsen. Of een shirt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Een deel van het Erebus gezelschap is er vanavond ook al bij. Vanaf morgen zijn tevens ook de nieuwe shirtjes te koop |
|
quote: Lekker incrowd sfeertje hiero.. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-09-2009 17:18] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat geldt toch voor de gehele metalscene? |
|
Jammer genoeg wel, kleine markt.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Toch maar niet aanwezig. M'n zoon komt morgen thuis van schoolreis naar Tjechië, daarna nog voetballen. En eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ach, niet zo zeuren JB! Gewoon biertjes doen! |
|
quote:Hallo, megavette line-up morgen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ga vanavond eens even uitzieken, zodat ik er morgen bij kan zijn. Meneer gaat overigens wel vanavond heen. The Witch en Regeer krijgen dan zaterdag hun cadeautjes. |
|
Papillonneke en XXL melden zich bij deze af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: 'Bij dezen' |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |