![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom pas laat. Eerst nog even naar een drumclinic in Roden ![]() ![]() |
|
quote:Dan zijn wij al wel zat ![]() ![]() |
|
Fuck, Noir speelt vanavond, dan móet ik wel heen... Grmbl. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hey happy birthday trouwens we drinken vanavond wel ![]() ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
quote: Goh wat een onverwachte wending ![]() ![]() |
|
Het zonnetje schijnt! Het moet niet veel gekker worden. Tas is gepakt, bier is koud. Even onder de douche springen en dan zo die kant maar eens op ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ik kom om 18.51 aan op het station, dus ik hoop dat jullie wat bier voor mij overlaten! Blijf niet slapen want we gaan s'nachts uit in Groningen. ![]() ![]() |
|
quote: Oh, moeten we ook spullen meenemen? Wat dan precies? Net bespreking gehad, we kunnen tussen 16:00 en 17:00 ergens vertrekken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote:Ging jij niet werken morgen...? ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Laten wel wat bier voor je over... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Tnx! ![]() Gaan we zeker doen! ![]() ![]() |
|
Ik werk tot half 5, dus trein om kwart voor 5 en dan twee uur later in Hoogeveen.. Is't niet goed? ![]() ![]() |
|
Jammer wijffie dan zie ik je niet.Want dan ben ik waarschijnlijk alweer weg.[edit.it's me NYBje in de kamer van Ingrimd] ![]() ![]() |
|
Ga vanavond met Bakvet heen. Die probeert jullie nog een paar cdtjes in de maag te splitsen. Of een shirt. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Een deel van het Erebus gezelschap is er vanavond ook al bij. Vanaf morgen zijn tevens ook de nieuwe shirtjes te koop ![]() ![]() |
|
quote: Lekker incrowd sfeertje hiero.. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-09-2009 17:18] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Dat geldt toch voor de gehele metalscene? ![]() |
|
Jammer genoeg wel, kleine markt.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Toch maar niet aanwezig. M'n zoon komt morgen thuis van schoolreis naar Tjechië, daarna nog voetballen. En eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ach, niet zo zeuren JB! ![]() Gewoon biertjes doen! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Hallo, megavette line-up morgen! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik ga vanavond eens even uitzieken, zodat ik er morgen bij kan zijn. Meneer gaat overigens wel vanavond heen. The Witch en Regeer krijgen dan zaterdag hun cadeautjes. ![]() ![]() |
|
Papillonneke en XXL melden zich bij deze af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: 'Bij dezen' ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |