|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmmm nasi |
|
Dat is echt de beste after party die er is! |
|
Ik moest het met een douche doen. Wat hou ik van mijn wc ook haha. Mine, alll mine. Teveel bekenden ook weer trouwens, altijd gezellig, dat Occultfest. Life doesn't get much better than this! |
|
Maar verder was het goed geregeld en heb ik het verder goed naar mijn zin gehad. Dat moet er natuurlijk wel bij gezegd worden. Vooral Erebus en de grindfuckers vond ik zeer geslaagd. En ook aardig wat lekker vrouwvolk zien lopen Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Klopt, in plaats van 10 minuten lopen te discussiëren over dat het wel of niet lukt had alles al kunnen staan. Ach zo is er altijd wel ergens over te zeiken. Maar het was wel leuk om eens een drumkit te zien die nog smeriger was dan Bak's set. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Owja, Erebus vergeten. Die hebben ook een leuke set neergezet, klonk erg goed. Life doesn't get much better than this! |
|
Was weer erg gaaf! Wel behoorlijk gesloopt nu. Dat van die dance/hardcore whatever ging inderdaad flink hard, en ook nog eens telkens hetzelfde nummer. Beetje overbodig maar goed, verder niet zo op gelet. |
|
Was pas om 22:00 thuis dus niet meer gered om even te komen kijken. Jammer, had wel gewild ondanks het weer. Je moeder. |
|
Occultfest is me erg goed bevallen. Vrijdagavond helemaal strontzat naar de klote, vanaf een uurtje of 22.00 weet ik ongeveer helemaal niets meer, weinig van bands gezien daarom en ik vrees dat mijn beige DrDoom shirt nooit meer helemaal schoon word. Zaterdag ben ik wakker geworden met een oversture maag en een koppijn van hier tot Tokio. Tot 14.00 uur dus ook maar rustig aan gedaan en fris gedronken, daarna ging het gelukkig alweer een heel stuk beter. De bands: Posthuman: Sowieso niet mijn ding, maar die cleane zang is daadwerkelijk nagelkrommend. Ook maar heel kort wezen kijken bij deze band. Grind Minded: Muzikaal klonk het wel oké, maar ik mistte toch wat beweging op het podium. MG=MW: Wat ze doen, doen ze goed. Daar laat ik het bij. Erebus: Na Chainsaw voor mij de band van de dag, erg gave muziek, leuke show. Straks maar even de cd beluisteren. Murder Manifest: Ik vond het geluid niet denderend, maar leuk blijft de muziek echt wel. Kudra Mata: Vind het geen drol aan. Symphony of Destruction: Flarden van meegekregen, maar ben vooral wezen buurten. Excrementory Grindfuckers: Na 5 minuutjes is de lol er voor mij wel af, dus mooi de tijd om weer wat bekenden te spreken. Fenris: Gaaf bandje, maar het was weer iets te gezellig om er lang naar te blijven kijken. Nervecell: Gaaf, gezellige zanger ook. Heb er naderhand nog een tijd mee staan lallen. Mother of Sin: Volgens mij niet gezien? Houwitser: Gaaf. Chainsaw: Geweldig, heerlijke live band, altijd leuk met die attributen, leuke pit en met de band op het podium (vrijwilligers zijn toch niet altijd even geschikt als security tussen de hekken en podium). Voor mij de band van de dag. Heidevolk: Zaadband, vooral gezopen en gebuurt. Verder was het een heeeeule gezellige Occultfest. Veel bekenden, leuke bands, veel bier . Herinner me er trouwens aan nooit meer witte shirts aan te doen op een festival, die moddervlekken zullen er wel heeeel moeilijk uitgaan (als ze er al uitgaan). Nu maar wachten op de foto's haha. |
|
quote:Je hebt mail |
|
Vrijwel geen band gezien, maar erg goede tijd gehad met de Kampen posse (thanks voor de 0.5 chris) en de DrDoom posse. Zo bezopen geworden dat ik na de trein reis direct maar naar huis ben gegaan. |
|
quote: |
|
quote: Kampen posse = |
|
quote: Helemaal geen kans gehad om met jou pilsje te doen! Jammer man doen we de volgende keer! |
|
quote: Oh das erg jammer dat het zo moet. Blij dat ik niet ben wezen kamperen dan, was het vast ruzie geworden haha. Maar knap dat je er geduldig mee om bent gegaan overigens. Laptop --> kist was ook een handige Hoorde dat je schouder weer een klap gehad had ofzoiets, nu helemaal kapot weer? quote: Tja, je krijgt een overeenkomst en die teken je, kortom je gaat ergens mee akkoord. Daarin staat ook als het goed is dat je over een ander drumstel moet rossen, dus niet je eigen. Logisch dat het dan niet doorgaat, als je alle bands op zo'n dag hun zin geeft betreft gebruik materiaal is het einde zoek. Wel leuk optreden gehad verder? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-09-2009 16:37] |
|
quote: komt goed kerel |
|
quote: Helemaal TOP. Erik, Mag ik jou vragen om het te bewaren, plan ik binnenkort weer een tripje naar Podium/Hoogeveen |
|
quote: dat zou ik wel willen doen = geen probleem maar ik heb je kaartjes niet...moet je ff een mail sturen naar occultfest...dan komt het wel naar mij toe. [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 06-09-2009 17:12] |
|
quote:Als het receptiehok nog overeind staat ligt het daar op de hoge plank aan de rechterkant (gezien als je binnenkomt) |
|
quote: okey thanks dan ga ik ff dr heen fietsen |
|
quote: Bedankt voor alle moeite!!! |
|
quote:Helemaal uit de organisatie zou ik die apres-ski-hut/gaybar toch niet willen noemen. Op zich vond ik het wel een leuk initatief, dat je wat keuze hebt (en het aanzicht van allemaal hakkende metalheads blijft natuurlijk ook gaaf), alleen jammer dat het dan weer zo moet. Misschien moet je volgende keer de laptop naast de vengaboys-cd zetten En had ik al gezegd dat een warme douche fantastisch is? |
|
Oh was dat die hut? Wat was daar nu eigenlijk de bedoeling van? Zag ze wel aan het eh.. houtjes werpen ofzo? |
|
quote: ik heb je kaartjes en je omhulzel gevonden en ligt netjes naast mn pc. 26 september met carach angren kom je dan ook? |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |