|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Regenkans is anders afgenomen .. gewoon jasje meenemen of poncho of onder zeiltje duiken |
|
Nee ik kom zaterdag |
|
quote:Met stoel en al. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tot zaterdag! Bla |
|
quote: Boeiender |
|
ben blij met occultfest (MR.N rijdt...). |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Present. Vanaf +/- 14.59 |
|
De opbouw gaat erg voorspoedig en de weerberichten voor zaterdag worden beter dus komt helemaal goed! Wij hebben er iig zin in dus see you @ occultfest! see you at occultfest! |
|
quote: Idem |
|
Wordt nog leuk vrijdag, eerst mezelf nostalgisch stuk slaan bij de Heideroosjes in Hedon en dan meteen door die kant op om achter de afterparty draaitafels te springen. Gelukkig staat mijn tent dan al ( MR.N) |
|
quote: En dat tegen de mensen die vrijdag al wilden gaan.. quote: Ga je zelf niet eens.. tsk. |
|
Morgen alweer, ik heb er zin in!!! |
|
Gaat echt snel! Ik heb er niet zo'n zin in met dit weer Zo maar eens een watermeloen halen... |
|
quote: Hiephoi, turks fruit <-- sterke drank hehe |
|
quote: Genoeg wodka erin gieten, =) |
|
ik heb voor de gelegenheid maar hele cheap ass whiskey (van die meuk van minder dan 10 eu per fles) gehaald, nou maar hopen dat er dit jaar weer mensen zijn muntjes in mn handen drukken omdat zij naar huis gaan en ze dus niet meer gebruiken Rebel without a sauce |
|
quote: White Lion? Dat is de goedkoopste die ik ken, daar ga ik vanmiddag denk ik een flesje van op de kop tikken om de vrijdag mee door te komen |
|
Flesjes wodka met mango-guanabana liggen al koud in de koelkast. =) |
|
Morgen maar een zooi bier halen. En verder misschien wat rumcola mixen, voor de warmte. Boeiender |
|
Godverdomme man, een watermeloen van bijna 13 kilo van de turk naar huis tillen valt ook niet mee (aangezien ik ook nog een rugtas en andere tas vol met boodschappen had). Vet duur ding maar ja, heb nu mooi m'n eigen drank en eten enzo, scheelt weer in de centen (die ik momenteel niet heb) |
|
Hopelijk hebben m'n ouders er eentje uit Bosniƫ meegenomen. Altijd vrij stevige jongens en het kost daar maar een euro'tje of 4/5 |
|
quote:Dude, als je dit leest zonder Imgrids bericht klink je een beetje Dutroux ... |
|
Is Morridin een hij dan? Vond hem als een zij overkomen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |