IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Occultfest 2009 - 4 en 5 september Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-08-2009 20:44 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wat denk je?

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 20:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mag ik dan thee?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-08-2009 20:50 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Haha, is goed.
Ik heb nog stamppot over van stonehenge.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 20:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

held!

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 03-08-2009 20:54 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 3 augustus 2009 20:50 schreef Dentz het volgende:
Haha, is goed.
Ik heb nog stamppot over van stonehenge.

Inclusief worst?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-08-2009 20:56 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Uiteraard.
Denk dat ik ook weer een zak kip meeneem.
Alleen even kijken waar ik dan mijn pannetje ga afwassen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2009 20:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 20:40 schreef MMayo het volgende:
Tsja de boel moet weer schoon en alles voordat de bands starten, dan worden de overige dingen klaargezet. Men kan dus niet wachten tot iedereen die is uitgeslapen eens een keer zijn bed uit komt rollen en uitgegeten is.

Ik ben er altijd alleen op zaterdag en op zondag spelen er geen bands meer.
quote:

Het ontbijt is een onderdeel van het festival, tussen bepaalde tijden is dat beschikbaar voor campinggangers

Dus betaal ik voor de camping een bedragje om op zondag deel te kunnen nemen aan het ontbijt terwijl ik geen gebruik maak van de camping.
quote:
tot het op is, teveel inkopen is in eigen vingers snijden qua budget. Als je er gebruik van wilt maken dien je dat gewoon in die bepaalde tijd te doen, eerder opstaan of gewoon niet. Op zich best logisch

Klopt, ik val ook verder niemand aan ofzo, maar wou even weten of het in mijn geval zinvol is die donatie te doen. Volgens mij niet.
quote:
wie weet is er iemand die vroeg voor je wil opstaan om je bammetjes te smeren.

Overigens betaal je niet voor ontbijt maar voor het kamperen/overnachten. Of je nu op de parkeerplaats of camping bent, je maakt gebruik van hun terrein. Maar zeg nou zelf, die geringe kosten staan in het niets tegenover de gezelligheid en de minimale kosten van dit festival.

edit: Jeetje, ben net Bastianus met zijn uitleg altijd

En dan alsnog Illu koffie brengen in Griekenland? Of voor jou koffie zetten?

'Ommeletje XXL' it shall be.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 21:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Elke donatie aan dit festival heeft nut, als je het graag behouden wilt. Zoveel inkomsten heeft dit festival niet en alles wat binnenkomt is mooi meegenomen. Zij houden het gescheiden, de bedragen.. genoeg festivals die er een grote prijs voor maken.

edit: Op zondag moeten de restjes op en wordt er zeker geen overschot aan brood en beleg gehaald en daarbij spelen er geen bands maar moet men wel een enorme bende opruimen. Kortom, zelfde principe zeg maar

Neem je je bbq mee, kun je best ontbijtje op maken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-08-2009 21:01]

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-08-2009 21:01 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Jep, ik lees het al wel weer. Festival ontbijtje deluxe.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 21:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Stampot boernkool met worst! En een tipje jus.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 03-08-2009 22:35 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Ontbijtijden?

=)

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2009 22:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 22:35 schreef NotYourBitch het volgende:
Ontbijtijden?

Zaterdag van 08:00 tot 10:00
Zondag van 09:00 tot 11:00

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-08-2009 22:43]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 03-08-2009 22:52 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Nou zeg, moet ik zeker straks moeite gaan doen om extra ontbijt te halen voor al die langslapers hier

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-08-2009 23:44 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 3 augustus 2009 21:00 schreef MMayo het volgende:
Elke donatie aan dit festival heeft nut, als je het graag behouden wilt. Zoveel inkomsten heeft dit festival niet en alles wat binnenkomt is mooi meegenomen. Zij houden het gescheiden, de bedragen.. genoeg festivals die er een grote prijs voor maken.

edit: Op zondag moeten de restjes op en wordt er zeker geen overschot aan brood en beleg gehaald en daarbij spelen er geen bands maar moet men wel een enorme bende opruimen. Kortom, zelfde principe zeg maar

Neem je je bbq mee, kun je best ontbijtje op maken.

Sowieso moet je een gegeven paard (naja, ontbijt) niet in de bek (naja, wel in de bek) stoppen.

Life doesn't get much better than this!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-08-2009 6:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 22:52 schreef Hades het volgende:
Nou zeg, moet ik zeker straks moeite gaan doen om extra ontbijt te halen voor al die langslapers hier

Ontbijt serveren om twee uur s'middags!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 04-08-2009 8:40 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Hallo, ik ben de mcdonalds niet.

Ow, die deden dat ook niet

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2009 11:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 augustus 2009 6:51 schreef MMayo het volgende:

Die eerste paar bands van de dag kijkt toch nooit iemand naar

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-08-2009 11:48]

Je moeder.

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 04-08-2009 11:53 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Wij waren vorig jaar 2e band, en ons heb je toch wel gezien, hehe.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2009 11:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Geen idee meer Maar vorig jaar was ik niet kamperen ivm half herstellende van een week ziek zijn

Je moeder.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-08-2009 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aanwazig

signature

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2009 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Met tent?

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 04-08-2009 20:33 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2009 6:51 schreef MMayo het volgende:

Goed idee.Brunchen!!

=)

BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 09-08-2009 20:00 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Wij komen niet..na September iets anders leuks uitzoeken waarschijnlijk.

TheWill2
Usericon van TheWill2
Posted 10-08-2009 21:08 by TheWill2 Wijzig reactieProfiel van TheWill2Quote dit bericht

Zeker nu ik gelezen heb dat Nervecell hier een optreden geeft.

- MMayo
- Troetelwolfje
- Jenje
- Meridian
- the witch en loekie
- hades
- Schaep
- Jeunis
- Alterprince
- Ingrimd
- Dentz
- Greycloak
- Hypnos
- GimmeGore
- Mira
- Levithmong
- Ralph
- Zodijackyl Light
- XXL
- Papillonneke
- kaliumhyperoxide
- NecRobert
- Ziona
- Vikingblood
- Unholy Mary
- BW & Nomad (ovb)
- Verstikking + aanhang
- Trystys
- FRNK + Oni
- Smeerik
- MR. N
- Mascha & Doomy
- blastmaster
- Regeer (Mooi weer mijn verjaardag op Occultfest vieren )
- w817tjes
- Varanus en vrouw en nog meer aanhang
- Marc Beƫlzebub Judas
- TheWill2

[Dit bericht is gewijzigd door TheWill2 op 10-08-2009 21:08]

Silence
Usericon van Silence
Posted 10-08-2009 21:11 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Note aan Hypnos! Note aan Hypnos!

als je dagje blijft hangen na Occultfest, kan je met MH22 en mij mee naar Shining & meer gave bands in Tilburg voor "Ashes to Ashes and Doom to Dust" festivalletje. Heb ik wel slaapplekje te Eindhoven voor de zaterdag/zondag

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com