|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat denk je? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mag ik dan thee? |
|
Haha, is goed. Ik heb nog stamppot over van stonehenge. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
held! |
|
quote: Inclusief worst? |
|
quote: Ik ben er altijd alleen op zaterdag en op zondag spelen er geen bands meer. quote: Dus betaal ik voor de camping een bedragje om op zondag deel te kunnen nemen aan het ontbijt terwijl ik geen gebruik maak van de camping. quote: Klopt, ik val ook verder niemand aan ofzo, maar wou even weten of het in mijn geval zinvol is die donatie te doen. Volgens mij niet. quote: 'Ommeletje XXL' it shall be. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Elke donatie aan dit festival heeft nut, als je het graag behouden wilt. Zoveel inkomsten heeft dit festival niet en alles wat binnenkomt is mooi meegenomen. Zij houden het gescheiden, de bedragen.. genoeg festivals die er een grote prijs voor maken. edit: Op zondag moeten de restjes op en wordt er zeker geen overschot aan brood en beleg gehaald en daarbij spelen er geen bands maar moet men wel een enorme bende opruimen. Kortom, zelfde principe zeg maar Neem je je bbq mee, kun je best ontbijtje op maken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-08-2009 21:01] |
|
Jep, ik lees het al wel weer. Festival ontbijtje deluxe. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Stampot boernkool met worst! En een tipje jus. |
|
Ontbijtijden? =) |
|
quote: Zaterdag van 08:00 tot 10:00 Zondag van 09:00 tot 11:00 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-08-2009 22:43] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou zeg, moet ik zeker straks moeite gaan doen om extra ontbijt te halen voor al die langslapers hier |
|
quote: Sowieso moet je een gegeven paard (naja, ontbijt) niet in de bek (naja, wel in de bek) stoppen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ontbijt serveren om twee uur s'middags! |
|
Hallo, ik ben de mcdonalds niet. Ow, die deden dat ook niet |
|
quote: Die eerste paar bands van de dag kijkt toch nooit iemand naar [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-08-2009 11:48] Je moeder. |
|
Wij waren vorig jaar 2e band, en ons heb je toch wel gezien, hehe. |
|
Geen idee meer Maar vorig jaar was ik niet kamperen ivm half herstellende van een week ziek zijn Je moeder. |
|
aanwazig signature |
|
Met tent? |
|
quote: Goed idee.Brunchen!! =) |
|
Wij komen niet..na September iets anders leuks uitzoeken waarschijnlijk. |
|
Zeker nu ik gelezen heb dat Nervecell hier een optreden geeft. - MMayo - Troetelwolfje - Jenje - Meridian - the witch en loekie - hades - Schaep - Jeunis - Alterprince - Ingrimd - Dentz - Greycloak - Hypnos - GimmeGore - Mira - Levithmong - Ralph - Zodijackyl Light - XXL - Papillonneke - kaliumhyperoxide - NecRobert - Ziona - Vikingblood - Unholy Mary - BW & Nomad (ovb) - Verstikking + aanhang - Trystys - FRNK + Oni - Smeerik - MR. N - Mascha & Doomy - blastmaster - Regeer (Mooi weer mijn verjaardag op Occultfest vieren ) - w817tjes - Varanus en vrouw en nog meer aanhang - Marc Beƫlzebub Judas - TheWill2 [Dit bericht is gewijzigd door TheWill2 op 10-08-2009 21:08] |
|
Note aan Hypnos! Note aan Hypnos! als je dagje blijft hangen na Occultfest, kan je met MH22 en mij mee naar Shining & meer gave bands in Tilburg voor "Ashes to Ashes and Doom to Dust" festivalletje. Heb ik wel slaapplekje te Eindhoven voor de zaterdag/zondag |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |