|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, moest een kleine blonde furie ook nog in bedwang houden. En het was gewoon van de organisatie overigens dat hok, jammer dat die niet ingrepen. quote: Jupz, LL is het nog niet verleerd, hehehe. Sprong in een dolle bui dus met haar elleboog in mijn rug, precies op de spier die al de zenuwen afknelde, nu nog steeds klote... Maarja, moet je ook maar niet in de buurt van LL komen, hahaha. Over de bands: Ik vond Autumn op de vrijdag erg fijn, Erebus, Symphony of Destruction en Kudra Mata waren voor mij wel de bands die het goed deden. Grindminded was strak en lomp, maar jongens, kom op, maak er nou een show van! Boeiender |
|
quote: Wordt dat weekend dan lekker druk , maar gelukkig is vrijdag voor mij een thuis wedstrijd in de Gigant. Ik ga mijn vaste BOB vragen of ze die avond kan. Ik laat het je weten in een mailtje (een nette persaanvraag) nogmaals bedankt! |
|
quote: geen probleem Bert.. Ik lees je mail vanzelf wel |
|
Zo Occultfest 2009 zit er weer op, en ik heb me geweldig vermaakt. Wat me direct al opviel was het geluid, vanaf begin af aan een goed geluid, hulde. Veel bands gezien, ook veel bands gemist haha. Hoogtepunt voor mij was het lekkere weer in de namiddag. Dieptepunt was de regen voor de namiddag . Ach ja, weer of geen weer, altijd Occultfest weer. Organisatie, bands en volk: Bedankt voor de sfeer en gezelligheid. Volgend jaar ben ik weer van de partij. |
|
Dat was weer een mooi feestje! Ben nu brak en moe en heb dus nu niet meer te vertellen. Mijn foto's staan online. De rest staat hier: http://s18.photobucket.com/albums/b105/Regeer/Occultfest-2009/ |
|
Nice Erwin! En geniaal die ballonnen in jouw tent, hahaha. Met 'din en Beeeert Boeiender |
|
quote:Dat was op zich minder erg dan de versiering waarmee ik op vrijdag moest rondlopen. Ik vrees voor die foto's |
|
ik vind deze toch wel de meeste heersch foto |
|
quote: Haha, dat Moeder shirt van hem is brilliant |
|
Tsja zijn moeder was ook aanwezig. |
|
Speciaal voor Winanda: Boeiender |
|
En nog wat fotooooooo 's: Metoalkeerl Immortallity DJ Kurk Verslikking Immortallity met zijn buienradar (geen zak aan gehad) Met Jan Met 2 prinsesjes! Tevreden Valorian Vriendinnen van Kurk en moi en wederom Valorian. Moon brakt uit. Boeiender |
|
Ik zeg: het was weer een mooi feestje. en die buienradar vertrouw ik inderdaad ook nooit meer want daar klopt dus geen reet van. Prima vermaakt het hele festival behalve die pleurisherrie gisteravond dan. Waarom doe je in godsnaam zoiets op een "metal"festival Was pure sfeerverpesting. |
|
Ik snap er weinig meer van, was het nou de organisatie die ala Abu Ghraib de hele nacht niet-metal ging draaien zodat niemand kon slapen ofzo? Iedereen presenteert het als een moedwillige pesterij maar dat lijkt me ook weer zo onlogisch? Je moeder. |
|
Ik heb me nog best vermaakt bij de hakkuhbar eigenlijk. Was dan ook vrij ver heen, maar toch. |
|
Voor zover ik mee kon krijgen was het gewoon vanuit de organisatie geregeld. Op het festival terrein in een apart hoekje. En dat stond volop tegen de metal bij de bar in te draaien. Het kwam er uiteindelijk op neer dat dat het enige was dat je op de camping nog hoorde. |
|
Klopt, het stond wel belachelijk hard. Wanneer je net binnen de tent stond (waar metal gedraaid werd) overheerste vaak het lawaai van die après ski hut ook nog, dat was wel zwaar klote. |
|
quote: En goed hard ook, stond dicht bij het hek. Het klonk alsof ik de box naast mijn tent had staan. Nou gaat Hardcore er hier op zich wel in, maar op dat moment was ik er even niet zo content mee. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik kan één nummertje tussendoor ook nog wel hebben. Dan zie ik er de lol nog wel van in maar die was wat mij betreft erg ver te zoeken hier. Maar ondanks dat heb ik me de rest van het festival prima vermaakt. |
|
quote: Ietwat weinig variatie ook. Zo draaiden ze o.a. een halve cd van de Party Animals achter elkaar (inclusief de klassieker opzij opzij) Life doesn't get much better than this! |
|
hm niks van meegekregen. schaep; thanks voor de spacecake! coolste bands vond ik erebus en kudra mata. Jammer dat MoS niet doorging. verder was't wa weer gezellig |
|
Bands..hmm...vond MG=MW wel leuk en Houwitser klonk wel bruut. Oh en Excrementory...erg grappig op zich, maar dat zal eenmalig zijn vrees ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Vaag zeg, snap het doel nog steeds niet zo. |
|
Occultfest was weer gaaf, ik heb er heerlijk geslapen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |