|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen foto's! |
|
- MMayo - Troetelwolfje - Jenje - Meridian - the witch en loekie - hades - De Ulk - Schaep - Jeunis - Alterprince - Ingrimd - Dentz - Greycloak - Hypnos - GimmeGore - Mira - Levithmong - Ralph http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb zelfs nog over Occultfest gedroomd vannacht. Er ging heel veel mis met de opbouw waardoor het uitzonderlijk vermoeiend was en we waren toen op de vrijdagmiddag blij dat alles klaar was zodat we eindelijk rust hadden. Tot iemand opeens bedacht dat het hele festival zelf ook nog ging komen... |
|
.. das best fout .. is er al iets van bands of andere muziekproducerendeherriemakers bekend? |
|
quote: gelukkig regelt MR. N. in dit geval deze (mogelijke) gig. |
|
op vakantie dan en zaterdagavond pas weer in NL, helaas dus missen deze keer Je moeder. |
|
signature |
|
De kans is zeer groot dat ik hier dit jaar voor het eerst bij zal zijn Lijkt me een super festival ! |
|
En ik maar hopen dat je hier gepost had om bands bekend te maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- MMayo - Troetelwolfje - Jenje - Meridian - the witch en loekie - hades - De Ulk - Schaep - Jeunis - Alterprince - Ingrimd - Dentz - Greycloak - Hypnos - GimmeGore - Mira - Levithmong - Ralph - Zodijackyl Light I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy! |
|
signature |
|
- MMayo - Troetelwolfje - Jenje - Meridian - the witch en loekie - hades - De Ulk - Schaep - Jeunis - Alterprince - Ingrimd - Dentz - Greycloak - Hypnos - GimmeGore - Mira - Levithmong - Ralph - Zodijackyl Light - XXL - Papillonneke Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Slecht excuus, je wist de datum voor Occultfest. Pfsssh, wij gaan gewoon dinsdag na Occultfest met vakantie. Speciaal rekening mee gehouden. |
|
Gestolen van een ander forum en staat ook op de site inmiddels Alle 18 bands zijn onder voorbehoud geprogrammeerd. Vrijdag 4 september: - Angeli di Pietra - Autumn - Dying Flame - Noir Zaterdag 5 september: - Chainsaw - Devious - Erebus - Excrementory Grindfuckers - Fenris - Heidevolk - Houwitser - Kudra Mata - Mygirlfriendismyweapon - Mother of Sin - Murder Manifest - Nervecell - Posthuman - Symphony of Destruction Wat er ook bij staat btw quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 08-06-2009 0:45] |
|
- MMayo - Troetelwolfje - Jenje - Meridian - the witch en loekie - hades - De Ulk - Schaep - Jeunis - Alterprince - Ingrimd - Dentz - Greycloak - Hypnos - GimmeGore - Mira - Levithmong - Ralph - Zodijackyl Light - XXL - Papillonneke - kaliumhyperoxide One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: tsja, vakantie gaat toch echt voor en het wordt hoogstwaarschijnlijk stonehenge ipv occultfest, toevallig speelt die ene band die ik wil zien daar ook [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-06-2009 1:14] Je moeder. |
|
Best leuke line-up zo, is het nog steeds een gratis festival? |
|
Volgens mij wel, maar er staat wel dat de vrijdag 5 euro kost, en de camping was sowieso altijd al 5 euro. Maar ja, 10 euro is nog steeds niet veel Het houdt mijn in ieder geval niet tegen. |
|
- Excrementory Grindfuckers Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mooi dat ze die dit jaar dan wel hebben geboekt, was er vorig jaar al mee bezig. Aanwezig. Zag trouwens net op de website gastenboek staan dat Rising Evil ook speelt op de vrijdag maar staat er hier en onder lineup niet tussen? Staat wel op de band z'n website. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-06-2009 7:18] |
|
quote: Ha ha ja die band denkt dat ze bij ons spelen omdat ze zich hebben opgegeven. Probeer ze al een poosje wijs te maken dat dat niet gelijk betekent dat ze ook mogen spelen en dat ze niet zijn geselecteerd maar het wil er nog niet in blijkbaar. see you at occultfest! |
|
quote: Als je je aanmeld (binnenkort mogelijk via de site) is het nog steeds gratis, je moet alleen de camping betalen. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 08-06-2009 11:40] see you at occultfest! |
|
quote:+1 en ook al zou ik voor deze line-up een tientje moeten neerleggen dan nog zou dit de moeite waard zijn. Een hoop fests kunnen hier nog wat van leren. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hmm hmm, niet veel van mijn gading bij, dan maar aan de drank en Remi dissen met z'n pakje melk. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |