|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heenweg word al erg gewaardeerd, als je me zondag in Zwolle kunt neerzetten in de buurt van het station zou dat geweldig zijn!! Mail anders maar even |
|
quote: Kun je niet in je glazen bol kijken? Edit: Aniejweej, mooie waslijst op Occultfest dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-08-2009 19:30] |
|
Ik ga niet, geen bands die me kunnen boeien, hulde aan meneer XXL trouwens. wordt tijd dat die vleeskoningin eens op haar nummer gezet wordt. |
|
quote:Mail zo wel even ja! Boeiender |
|
quote: Mental alweer een ander account? |
|
Nou, da's dan jammer zeg, want ik ga ook niet. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Top, vanavond laat hoor je van me terug, ik moet er nu vandoor. Bij voorbaat dank iig |
|
quote:zit onder al dat vlees nog een brein ja? |
|
quote: Weet niet waar jou brein zit, maar de mijne zit vrij hoog. Maar hoi Mental, inlogproblemen? |
|
quote:Godverdomme, idd. kan ik weer al die posts gaan maken, denk je ervan, zullen we die heerlijke flamecage opzoeken? ik heb je gemist! |
|
Even de popcorn pakken. |
|
mmayo en ik zijn net de toppers, altijd goed voor een hoog vermaak en zo. |
|
quote: Ga je de 50 posts redden dan voor je een nieuwe ban krijgt? |
|
quote:ik post sneller dan mijn schaduw. |
|
Waar zijn piske en schalulleke eigenlijk? |
|
Lekkah, die gesprekken. Maar Rein, wat nou als je je gewoon braaf gedraagt? Misschien kijkt Grey dit keer door z'n roze brilletje. Die kleurt goed bij dat mooie lichtgroene shirt op die leger broek [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 31-08-2009 19:50] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 31-08-2009 20:29] |
|
quote:Neen. Inconsequentie is er wederom niet bij. Doei mental. OT: Vet zin an! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hihi Boeiender |
|
quote: Terug heb ik misschien wel plek voor je. Heen ga ik op zaterdag avond, iemand die mee wil? |
|
Alex (mr ik doe mn broek wel uit als je het vraagt) komt volgensmij ook weer.. |
|
Ja ik zou nog bierbal met hem spelen. Want dat is er op grind the nazi scum een beetje bij in geschoten |
|
quote: Met Mr N. kan ik op zondag al meerijden, naar Zwolle. Jij moet naar Nijmegen terug of niet? Zou mij in ieder geval beter uitkomen |
|
Je kan toch met de trein? Op de heenweg kan je eventueel wel meerijden vanaf Utrecht, maar dan moet je daar wel op vrijdag aan het begin van de middag al zijn. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |