|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor mij was het een ware 'hit n run' actie. Heen, spelen, inpakken, terug. Twee uur Occultfest gedaan Het ORKZ bestond 30 jaar dit weekend en daar MOEST ik natuurlijk bij zijn. Maar wel lekker met Murder Manifest gespeeld. Optreden in de buitenlucht is gaaf, vooral met een beetje wind, scheelt headbangen om het haar in beweging te brengen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Misschien was het doel om mensen snel naar hun tent te krijgen. Net zoiets als het wegjagen van insecten met een hoogfrequente toon. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als dat het doel was hebben ze het mooi niet bereikt. Er stonden nog een hoop mensen te hakken (of wat het ook mocht voorstellen), ik heb me er goed vermaakt. In de tent trouwens ook, toen ik de muziek bij het hutje wel had gezien. |
|
ik vond die skihut best een plan eigenlijk! ding mogen ze er volgend jaar wel weer neerzetten! schijnbaar zijn er nog genoeg lui die dat daar ook best kunnen waarderen. ben er ook maar heel ff geweest en daarna ben ik bij onze tenten op een stoel in slaap gepleurd om daarna een paar uurtjes later met tent in te kruipen... toen ik wakker werd was praktisch iedereen al weg rond een uur of half 12 [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 07-09-2009 15:31] Your mother ate my dog! |
|
vondt? Skihut? Waar stond die dan? |
|
quote: Dat geeft direct een beetje aan wat voor publiek het kon waarderen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ja, want verder zag iedereen er bijster intelligent uit. |
|
...of je gaat effe zeiken om een klein typfoutje Your mother ate my dog! |
|
Uiteraard. |
|
quote:Zoiets is geen typefoutje, maar een grammaticaal foutje |
|
quote: Ik heb je helaas niet gezien in het Orkz. Heb wel 2 nachten tot 's ochtends vroeg doorgefeest...Jij misschien meer overdag... Bla |
|
Zo te lezen heb ik niet zo heul veul gemist... Maar wat is dat voor gebazel over een apres ski geval? Gaat occultfest volgend jaar misschien ook voor het grote geld, incl afknallen van hooligans? L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Dat laatste is alleen maar goed. Maar wat hebben die met elkaar te maken?? |
|
quote: Gevoelsmatig zijn Apres ski muziek en hooligans onlosmakelijk met elkaar verbonden Afknallen of opblazen blijven natuurlijk altijd opties. L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Hooligans en apres ski?? Wtf?? Als ik een metalhead zie, denk ik ook meteen aan Frans Bauer! Je moeder. |
|
Heb me weer flink vermaakt. |
|
De foto's staan online op www.metalshots.com Helaas de laatste 20 foto's van publiek mislukt. De focusring bleef door het vele aan de zoomring van de camera vastzitten, waardoor ik niet meer kon scherpstellen. maar dat is nu weer opgelost. |
|
quote:wtf, jou gewoon kats niet gezien |
|
quote: Ik kon het effect niet echt meer onderscheiden van de rest, maar het heeft vast geholpen. Het was een fijne dag! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-09-2009 23:24] |
|
quote: Heb inderdaad vrijdag, zaterdag en zondag overdag en 's avonds flink gefeest; heb de nachten lekker vanachter mijn oogleden meegemaakt. Donders slopend ORKZ feesten, maar we zijn nu 30 ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ik heb er ook echt allen maar geslapen Op vrijdag was ik om 2.45 in Hoogeveen, en zaterdag ochtend om 8 uur weer weg, en zaterdag nacht ook weer rond die tijd daar, hehe |
|
quote: Wel jammer dat er nergens foto's blijken te zijn van vrijdag. |
|
quote: Arme jongen ook.... Dan denk je: Och grote kerel die kan wel wat hebben BEUK! *oeps* Afgezien van dit incident was het wel een gezellig feessie! Vooral slapen in de auto was grappig, socializen met schapen enzo.... [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 08-09-2009 10:29] |
|
Jeweettoch dat N eigenlijk een lief klein jongetje is Niet bestand tegen brute botheid! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |