|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
En het spreekwoord blijkt weer waarheid: één schaap over de dam en er volgen meerdere |
|
Bijna! Kamp Nijmegen (zonder Nijmegenaren) is rond een uur of 3 vrijdag aanwezig |
|
Ik neem aan dat ik Zaterdag nog gewoon voor 10 euro een kaartje bij de ingang kan kopen ? |
|
quote:Gewoon, zondag film + wok. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jazeker dat is geen probleem! see you at occultfest! |
|
quote: Ohhh zo. Ja dat kan je een afterparty noemen ja haha Wie gaan er mee dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hey geen Occultfest zonder Kamp Nijmegen he he see you at occultfest! |
|
Vraagje, is er een pin-automaat in de buurt van het festivalterrein? |
|
quote:Op een minuut of 15 stevig doorstappen zit wel een winkelcentrumpje met pinmachines. Eventueel zit er ook wel een bushalte vlakbij het festivalterrein voor het geval je geen zin hebt om te lopen die kant op. Geen idee hoe vaak daar iets vertrekt. |
|
Hmmm... dit weekend maar even de luie zak uithangen en van tevoren gewoon overbodig veel pinnen, zodat ik niet 's avonds zonder geld kom te zitten |
|
Het is niet zo duur daar hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Degenen die jij hebt uitgenodigd + TheWill2 + maatje van me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Waarheen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Zondagaamd, MustSee, bij Euroborg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aaahh ok ik snap hem, dat ligt er aan hoe ik me voel hehehehehehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zo, tijd om die kant op te gaan. Tenminste, als mijn koffie op is. |
|
quote: Neem je ook mooi weer mee? De torens worden vanmiddag opgezet, hoop dat je nog op tijd bent of vertrek je vanuit Staphorst City? see you at occultfest! |
|
Hopen dat dit hoeren weer niet doorzet naar dit weekend. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik krijg er met de dag meer zin in |
|
Ik met de dag minder. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarom, zonnetje? |
|
Mijn poncho gaat het nog druk krijgen zaterdag... Even zien hoe belangrijk ik: a. beetje zuipen b. kamperen c. de bands van vrijdag vind. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik loop steeds meer met het idee toch maar helemaal voor de familiedag op het werk te gaan en daar te gaan zuipen. Die 700 man die verwacht worden klinkt wel als een gezellige boel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ach, met een beetje geluk gaat het net zoals op Stonehenge. Poncho uit -> Regen -> Poncho aan -> Droog -> Poncho uit -> Regen -> Poncho aan -> Verdwenen greycloak |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |