|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel leuk dat ze mental meeneemt |
|
Kan helaasch niet. Moeten zelf in de Biblebelt spelen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik weet.zal er niet meer over miepen. =) |
|
quote: Braaf zo. |
|
quote: U sure? |
|
Heel misschien aanwezig 5 sept... Even kijken hoe het zit met werken en tijdstip vertrek van de 'persoonlijke vervoersmaatschappij'. [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 19-08-2009 12:49] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
aanwezig May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
zal moeten missen signature |
|
Ow, ik zie dat reserveren niet meer kan? Njah, scheelt dat ik de reservering waarschijnlijk niet op tijd had kunnen ophalen. Die vervalt toch om 3 uur? Ik heb die dag namelijk eerst een bbq op het werk dus als dat gezellig is kan het nog wel zijn dat ik daar aan het gratis bier ga en besluit om Occultfest dit jaar te laten voor wat het is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De reserveringen zijn idd gesloten maar men kan gewoon komen, we hebben genoeg ruimte en de entree bedraagt 10 euro. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 20-08-2009 16:01] see you at occultfest! |
|
? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Grindminded komt? Bruce Banner |
|
quote: ja, maar een gratis bbq op het werk met live muziek en gratis bier klinkt me ook wel goed in de oren. Ik kijk wel ff. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: yeps |
|
quote: Mooi man, veur wie komt jullie in de plek dan? |
|
quote: Kom je ook? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-08-2009 20:53] |
|
quote: Check de ge-update banner maar... |
|
@MMayo: Natuurlijk ben ik weer van de partij. Ik neem mn zoontje ook mee voor het eerst. Ik zag trouwens dat Devious niet meer komt? Gelukkig is GM een waerdige vervanger. |
|
Twee weekjes nog. Ik heb er zin in. Heb de vrijdag vrij geregeld, dus ik kan me er volledig uitgerust op storten Life doesn't get much better than this! |
|
Misschien kom ik vrijdags alvast indrinken. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ojee, de twijfel slaat toe. Ga ik naar Occultfest, of ga ik werken en geld verdienen dat ik hard nodig heb? Ik neig naar het laatste. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 21-08-2009 11:46] |
|
Bierdrinken op Occultfest man. Hewwe ut over. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Niks ervan... Niet zo raar doen, gewoon naar Occultfest! |
|
quote: Ik zal proberen niet op je bril te gaan staan. Oh, overigens dus - MR. N +1 , al ga ik vijdag heen en ben ik zaterdag even afwezig omdat ik in Arnhem even moet optreden s'avonds... But I'll be back! Boeiender |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |