|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
- MMayo - Troetelwolfje - Jenje - Meridian - the witch en loekie - hades - Schaep - Jeunis - Alterprince - Ingrimd - Dentz - Greycloak - Hypnos - GimmeGore - Mira - Levithmong - Ralph - Zodijackyl Light - XXL - Papillonneke - kaliumhyperoxide - NecRobert - Ziona - Vikingblood - Unholy Mary - BW & Nomad (ovb) - Verstikking + aanhang - Trystys - FRNK + Oni - Smeerik - MR. N +1 - Mascha & Doomy - blastmaster - Regeer (Mooi weer mijn verjaardag op Occultfest vieren ) - w817tjes - Varanus en vrouw en nog meer aanhang - Marc Beƫlzebub Judas - TheWill2 - metalboeni - Mooniske + Marionnn - Ghost_of_Perdition en vrouw en nog meer aanhang - Creepmime - immortality - 7th Fallen Angel - zillah-morte Dit jaar ook maar weer eens komen kijken! Samen met zillah aanwezig! [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 01-09-2009 8:37] |
|
quote:Ook nog met haar naar de OccultFest Afterparteeee in Groningen dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Daar heb ik verder niks over gehoord. Waar gaat dat plaatsvinden dan? |
|
... Groningen? |
|
Nee echt? Ik bedoel uiteraard waar in Grunn! (voor de mierenneukers onder ons ) |
|
quote: Jij bent er ook op vrijdag al dus. Zie je daar dan wel! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: jaaaaaa |
|
quote:Details ---> Zillah. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah juh, even lekker ut statsie in, niks moeilijks aan. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Ga je ook mee? Wokken + Inglourious Basterds! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- MMayo - Troetelwolfje - Jenje - Meridian - the witch en loekie - hades - Schaep - Jeunis - Alterprince - Ingrimd - Dentz - Greycloak - Hypnos - GimmeGore - Mira - Levithmong - Ralph - Zodijackyl Light - XXL - Papillonneke - kaliumhyperoxide - NecRobert - Ziona - Vikingblood - Unholy Mary - BW & Nomad (ovb) - Verstikking + aanhang - Trystys - FRNK + Oni - Smeerik - MR. N +1 - Mascha & Doomy - blastmaster - Regeer (Mooi weer mijn verjaardag op Occultfest vieren ) - w817tjes - Varanus en vrouw en nog meer aanhang - Marc Beƫlzebub Judas - TheWill2 - metalboeni - Mooniske + Marionnn - Ghost_of_Perdition en vrouw en nog meer aanhang - Creepmime - immortality - 7th Fallen Angel - zillah-morte - Nargaroth Die komt ook weer eens mee. Ik zet maar vast neer voor hij zich bedenkt. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Je ken er bijna een ZM festival van maken zo! Word weer een gezellige boel zo te zien |
|
quote: Met ze allen de regendans doen. =) |
|
Kom jij ook? |
|
He Bram jij gaat dus niet op de camping staan? |
|
quote: Ja,stond ook in het lijstje,maar iemand is zo grappig geweest mij eruit te laten.Ik kom gezellig met Ingrid en Roel mee. =) |
|
Nee, ik weet vrijwel zeker van niet. |
|
Pietje zei net dat het zaterdag de 2e helft van de dag droger wordt met minder wind! |
|
Buurmannetjeeeeeeeee! |
|
quote: Beter. |
|
Schaapje gaat fokken? |
|
Oke, en nu ben ik het helemaal zat met die Schaep-grappen! |
|
quote: Niet zo mekkeren |
|
Echt weer zo'n gevalletje: veel geblaat, weinig wol. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |