|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou, nee. Die twee keer dat ik Wormwood heb geluisterd vond ik er niks aan, in tegenstelling tot Maranatha, wat de overeenkomst moet zijn weet ik dan ook niet. |
|
Voor mij kent Wormwood gewoon meer kracht dan Maranatha, hij is agressiever. Dat is gewoon meer mijn ding. En daar komt nog even bij dat er teveel filmfragmenten op Maranatha staan voor mijn smaak. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dan zou je toch echt beter moeten luisteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Meer kracht en agressiviteit, ik dacht het niet. |
|
quote: Dat hoeft niet want er valt niets te ontdekken. |
|
quote: +1 Maranatha vind ik bij vlagen écht bezeten klinken. (A New Light! ) [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-12-2009 19:20] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Whoop woot, meteen lezen. |
|
quote:Ligt er weer aan wat je onder kracht en agressiviteit verstaat, hehe. Zo blijven de discussies aan de gang. Maar ik snap wel wat je bedoelt, en juist om die reden vind ik Maranatha beter |
|
quote: Kijk aan, inderdaad. Ik denk dat ik hem nog eens luister vandaag. |
|
quote: Bezeten is wat anders dan agressief. Marduk blaast gewoon. Het is wat oppervlakkig van me misschien maar ik ben gek op die full-on agressie van Marduk. Nogmaals (voordat iedereen weer over me heen valt) ik vind Maranatha ook een erg gaaf album. Maar mij doet hij gewoon net niet genoeg om in mijn top 10 te belanden. Maar als je de overeenkomst tussen Maranatha en Wormwood niet hoort dan heb je een indrukwekkende lading stront in je oren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De zang lijkt idd wel wat op elkaar :')! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe, +1 voor dat laatste. Misschien is Wormwood puur muzikaal gezien misschien agressiever, ja. Maar de rillingen die me vaak over mijn rug lopen bij het luisteren van Maranatha (Jesus Saves, A New Light, Blessed Curse, Anathema Maranatha, Antiflesh Nimubus), vind ik bij de Marduk niet terug. quote: HaHA!1# [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-12-2009 19:33] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ook niet tijdens Into Utter Madness? RAAAGH! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nouja, "minder" is hier misschien dan beter op z'n plaats ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Maranatha is sinister en occult. Wormwood heeft dat sinistere aspect ook wel maar een stuk minder. Bij Wormwood krijg je gewoon zin om je vuist door iemands strot te duwen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mag ik trouwens even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen weer te vragen om de volgende mp3 ff op vol volume door de speakers te rammen?: http://www.e-a-l.com/audio/lecteur.php?DRASTUS%20Resonance%20of%20Naught.mp3 Dank u. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-12-2009 19:44] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oeh, dit mag ik wel. Lekkere verwrongen, haatvolle black met een lichte industrial touch. Frankrijk is echt een broedplaats voor zieke black. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Best goed, eenmansproject ook nog. Goeie tip. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De vorige MCD, Taphos, is wel beduidend minder dan de nieuwe. |
|
Klinkt tof. Nog iets uit Frankrijk, onder andre met Saint Vincent van Blacklodge: http://www.metal-archives.com/band.php?id=18701 The Arrival of Satan. |
|
quote: Net nog voor de zekerheid de stront gecheckt maar ik vind juist Rom meer lijken op Maranatha gezien de tragere/atmosferische stukken terwijl Wormwood juist constant door ramt. Iets wat ik op Maranatha niet erg veel terug hoor (op de openingtrack na natuurlijk) Maargoed meningverschil houdt het forum levendig (hoe schraal zou het zijn als iedereen op 1 lijn zou zitten trouwens?). Maar Blessed Curse van Funeral Mist vind ik 1 van de vetste BM nummers ever! |
|
Rom 5:12 is qua pure songwriting en variatie naar mijn mening stukken beter dan Wormwood. Ik denk dat voor mij Marduk Rom 5:12 zelfs niet meer kan evenaren. Dat album is in die twee jaar tijd echt uitgegroeid tot mijn favoriet Marduk-album en ik heb zelfs moeite om er een minpunt voor te vinden. Faustian Spirit of the Earth |
|
Zijn er hier al mensen bekend met het Italiaanse Fides inversa? Ik heb laatst nu album Hanc Aciem Sola Retundit Virtus aangeschaft en ik kan dit toch warm aanbevelen. Het album bestaat uit 4 nummers die allemaal over de 10 minuten klokken. Toch worden ze nooit saai. Qua muziek moet je Fides inversa zoeken tussen Lunar aurora en Watain. Misschien met een snufje Marduk daaraan toegevoegd. Het tempo ligt over het algemeen behoorlijk hoog, de riffs zijn smerig en de algehele sfeer stinkt naar een afkeer voor de mensheid. Wat wil de gemiddelde black metal fan nog meer? Checken die bende! http://www.myspace.com/fidesinversa I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |