|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die heb ik zelf nog amper gehoord. Daar kan ik dus nog geen goed oordeel over vellen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Lijstjes! 1. Woods of Desolation - Torn Beyond Reason 2. Anaal Nathrakh - Passion 3. Necros Christos - Doom of the Occult 4. Craft - Void 5. Primordial - Redemption at the Puritan's Hand 6. Helrunar - Sol 7. Taake - Noregs Vaapen 8. Altar of Plagues - Mammal 9. Sarke - Oldarhian 10. Kampfar - Mare Sommigen misschien niet helemaal puur black, maar ach. Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Even weer wat leven(?) in dit topic blazen. Op dit moment verslingerd aan TIME IS BUT A DOORWAY TO THE INCINERATOR van Torture Chain. 1mansbandje uit de Verenigde Staten van Amerika, maar absoluut geen slaapkamergeluid. Originaliteit is bijna nul, denk aan jaren negentig Noorwegen, alleen de uitvoering is perfect. 1nummer van bijna 24 minuten uitgebracht op cassettebandje wat natuurlijk allang is uitverkocht. Gelukkig heeft de beste man het ook op een filesharingswebsite gezet, linkje is hier te vinden. |
|
quote:Meh. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat is niet de link naar de filesharing site. Gelegenheids Satanist |
|
quote:Hear for yourself: http://www.mediafire.com/?n5g7dnhf1t2qbth Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Wat vinden jullie eigenlijk van Ov Hell? Dat leuke projectje met Shagrath, Frost en King ov hell? Gelegenheids Satanist |
|
quote: Mwuaaaaaah, dat album leek me op een b-side van Ad Majorem Sathanas Gloriam, maar dan met veel minder vuur en agressie. Redelijk matig dus, op 1-2 goede songs na. Ik ben wel benieuwd naar de voortzetting van God Seed eerlijk gezegd. Faustian Spirit of the Earth |
|
http://www.cvltnation.com/when-black-metals-anti-religious-message-gets-turned-on-islam/#more-49265 Hoewel ik begrijp dat ik enigszins infantiel kan overkomen: respect! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
O. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Helemaal mee eens. In een van die zijprojecten wordt ook een aardig Burzum-covertje gespeeld. |
|
quote:Weer een nuttige zaterdagnacht gehad, Dirkster? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ga de laatste tijd hard op Deus Mortem. Tot nu toe alleen EP uitgebracht met daarop ook een cover van Sigh's 'The Knell'. Full-length staat in de planning schijnbaar, en op YT zijn ook al andere nummers te vinden van liveshows. Fuck dit heerscht Black seeds of bunny! |
|
Kvelmeister...vraagje: Jij had het hier een tijd geleden over een band die jij erg goed trok. Ik weet alleen nog dat het een duitse naam had en dat het een behoorlijk lange naam was. Weet jij misschien nog wat ik bedoel? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die Toten Kehren Wieder Mit Dem Wind. |
|
Die ja! Dank u! Weet je toevallig ook waar ik daar een stukje van kan luisteren? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Heb het ook maar aangezet. Het is erg goed, alleen zet ik het bijna nooit op. |
|
Bedankt, ik ga er even induiken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het duurde flink wat jaartjes, maar het debuut van Svartidaudi is er eindelijk: http://heathenharvest.org/2012/07/12/svartidaudi-flesh-cathedral/ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ohja, tevens Seagulls Insane and Swans Diseased Mining out the Void Black seeds of bunny! |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuw nummer van Eïs, het voormalige Geïst dus. Bevalt me zeker wel! Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |