|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oja, tuurlijk. He, verdorie. Het blijft vervelend dat de geest van ZelThor op een X4 9950 Quadcore loopt, terwijl de rest van de ZM'ers is blijven steken op de Pentium 4. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Rustig maar, ik meende het niet echt; je hoeft me niet altijd serieus te nemen (overigens is dat inderdaad jammer) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Er staan inderdaad een paar errrrg vette nummers op deze plaat. Niet alles is van even hoog niveau maar het is wel weer fijn materiaal voor je black metal fix. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Lekker riffwerk, en ook geen tekort aan snerpende drive in het gitaarwerk. al doet de sound me ook wel een beetje aan Burzum denken. Ook de trage stukken komen pakken over. Over trage black gesproken; Trollskogen: http://www.myspace.com/trollskogen Totenwache, lekker melancholisch en slepend album. neoplasma malignum |
|
Merrimack heeft ook weer een nieuwe uit (eindelijk). |
|
tof artwork, is het wat? nog iets vernieuwends ofzo? begin dit genre een beetje uit het oog te verliezen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind ze sinds de vorige plaat best goed. Vooral wat riffs betreft vind ik ze stukken gaver (en creatiever) dan een hele sloot andere bands, zonder dat het gelijk pielmetal wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-09-2009 23:27] |
|
Een van mijn nieuwe ontdekkingen: Otargos. Snelle en hele smerige black metal uit Frankrijk. http://www.myspace.com/otargos I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat Altar of Plagues is echt dé shit, man. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, wat is er tof aan? Ergens mee te vergelijken? Heb hem hier geloof ik, maar ik heb hem nog niet geluisterd. |
|
Het heeft iets weg van Wolves In The Throne Room vind ik. Scheurende black metal met postrock- en ambient-achtige passages (en in het derde nummer zit een stuk dat tegen Khanate aanleunt). Erg verslavend. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klinkt goed, zeker luisteren dus. Khanate, dat is toch (zieke) drone/doom? |
|
|
|
quote: "Ziek" is het goede woord voor Khanate ja . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Die ga ik opzoeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog maar eens even Ekove Efrits pluggen met een youtube file (geen video alleen geluid.) Erg gave depri black uit Iran! Zie hier voor meer info. Deze gast verdient aandacht! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Schaamt u, één van de beste nieuwkomers in het genre. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: http://www.myspace.com/ovhell Klinkt erg als Gorgoroth/God Seed. Faustian Spirit of the Earth |
|
Jammer dat Shagrath precies dezelfde zangstijl hanteerd als in dimmu borgir Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ben opzoek naar nog wat leuke bandjes in de richting van Watain, Funeral Mist, Pest, Shining, Mayhem (Attila periode), Deathspell Omega om maar wat te noemen. Iemand nog leuke ideeën? |
|
quote: Deze bands zijn allemaal verschillend van elkaar, dus ik zou zou de helft van alle bands op metal-archives aan kunnen raden. Maar vul de bands eens in bij dis-order, dan krijg je ook al veel tips. |
|
Pff, er is zó veel. Kleine greep; bekend met Glorior Belli, Heamoth, Svart, Ofermod, Ondskapt, Chaos Moon, Leviathan, Xasthur, Blut Aus Nord, Code, Peste Noire, Wolves In The Throne Room? Om maar wat te noemen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik noemde idd maar een aantal verschillende bands op om een impressie te geven van de blackmetal die ik trek. Ik ben er niet heeeeeel bekend mee dus vandaar! Van dit lijstje ben ik bekend met Glorior, Ondskapt, Leviathan, Xasthur, Blut aus Nord, Peste Noire & WITTR. Op Xasthur na bands die ik zeker trek!! De rest niet dus die ga ik checken. Aan metal-archives te zien kan ik hier wel wat mee dus dankjewel! Mijn vraag is beantwoord en ik heb weer wat leuke bandjes om te checken dit weekend, thanks! Ik laat nog weten wat ik er van vind |
|
Check Blutvial ook, trouwens! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |