|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Speciaal zal ik er 1197-in-een-dozijn van maken dan. Hafgufa |
|
1389? signature |
|
quote: Gezegd is gezegd, waar het hart van vol is. En nu gaan we vegen |
|
Ik trek dit goed: |
|
quote: Ik ook, staat al in de download zie... |
|
1. Abigor - Leytmotif Lucifer 2. Nightbringer - Ego dominus tuus 3. Blut aus nord - Memoria vetusta III - Saturnian poetry 4. Enthroned - Sovereigns 5. Krieg - Transient 6. Nidsang - Into the womb of dissolving flames 7. Mayhem - Esoteric warfare I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Geen Darkspace? |
|
Die heb ik helaas nog nergens kunnen vinden dus daar kan ik nog geen oordeel over vellen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: The Deathtrip ook zeker checken zou ik zeggen... |
|
Daar had ik echt wat van verwacht maar het bleek oude koffie te zijn. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat vond ik van Mysticum, wel degelijke oude koffie, maar geen 'staying power'. Ik vond Deep Drone Master echt een groeiplaat, in het begin niks speciaals, maar echt een verslavend plaatje geworden. |
|
quote: Ontzettend middelmatige plaat. Teleurstelling alom. |
|
Heeft een beetje die oude Drudkh-vibe, plaat bevalt me prima. |
|
Nie slecht maar springt in nergens uit, zoals de meeste van de TOR-bands. En nu gaan we vegen |
|
quote: Eerste paar keer luisteren was prima, daarna niet meer naar om gekeken eigenlijk. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dit wordt ook gewoon uitgebracht Hafgufa |
|
De nieuwe Marduk is alweer erg goed !Benieuwd hoe de Front Schwein nummers live zullen klinken. [Dit bericht is gewijzigd door Officer Negative op 11-01-2015 15:48] |
|
Mythics bedankt! SIEG HEIL SATHANAS! 2015 piekt al vroeg... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik had er nog nooit van gehoord, maar blijkbaar heette de band eerst Sperm of antichrist. Beherit achtig, vooral de vocalen bevallen me enorm. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toffe demo, ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Geen idee of dit al eerder aan bod is gekomen. Verdient sowieso een repost. Pétur Ben - Svarthamar |
|
quote: Wordt weer eens tijd voor nieuw materiaal. De demo stamt alweer uit 2011 en die cassette is inmiddels helemaal kapotgedraaid hier. En de uitgave van de demo op vinyl met Sperm Of Antichrist op de andere kant begint ook al slijtage te vertonen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Meen je dit nou echt? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |