|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Control C, control V? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Waarom heet blackmetal nou eigenlijk blackmetal? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Thanks...Geef eens wat tips dan...? |
|
Massemord. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Probeer Kroda eens bijvoorbeeld. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Weakling, The Ruins of Beverast, Deathspell Omega. |
|
Cradle of Filth, das pas underground. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Of Austere, voor als je een beetje emo door je black wel kunt waarderen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ohja, en je hebt dan wel zo'n beetje 50 van de bekendste black metal bands genoemd maar je mist nog 3 van de beste: Enslaved In The Woods... Arcturus Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Heb ik alles van, plus een zooi shirts.... |
|
uuhuuu lekker belangrijk dat trvekvltvntergrovnd geneuzel... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mijn lijstje voor 2009: 1. The ruins of Beverast - Foulest semen of a sheltered elite 2. Bloodline - Hate procession 3. Wolves in the throne room - Black cascade 4. Den Saakaldte - All hail pessimism 5. Secrets of the moon - Privilegivm 6. Marduk - Wormwood 7. Huldrefolk - Morbide elite 8. Geist - Galeere 9. Krallice - Dimensional bleedthrough 10. Skitliv - Skandinavisk misantropi I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ga die Bloodline gelijk even beluisteren.. heb daar behoorlijk lang op gewacht, dus ik ben benieuwd. |
|
Puike plaat hoor! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Geloof ik graag ja, het enige wat ik er vooralsnog van ken zijn die promotracks (The Order of the Parasite en The Great Becoming) die al een jaar of drie circuleren. Vond het stukken beter dan het debuut, waar ik overigens eveneens nog behoorlijk van gecharmeerd ben. |
|
OK dan 1 The Ruins of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite 2 Marduk - Wormwood 3 Funeral Mist - Maranatha 4 Wolves in the Throne Room - Black Cascade 5 Krallice - Dimensional Bleedthrough 6 The Legion - A Bliss to Suffer 7 Anaal Nathrakh - In the Constellation of the Black Widow 8 Immortal - All Shall Fall 9 Urgehal - Ikonoklast 10 Austere - To Lay Like Old Ashes Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Geen Altar of Plagues? :') Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nog zo'n promolid. |
|
quote:11e! Ben niet zo onder de indruk van White Tomb als iedereen hier volgens mij.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Funeral Mist. |
|
Ben ik de enige die die Marduk juist een beetje vond tegenvallen? Monotone meuk, vond Rom veeeeeel gaver! Die Funeral Mist daarintegen... |
|
De nieuwe Marduk ook niet heel vaak geluisterd, deed op het eerste gehoor niet zoveel als Rom 5:12. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |