|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lunar Aurora? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Kende ik al,paar keer live gezien ook... |
|
Watain Watain Watain. Vooral Rabid Deaths Curse en Casus Luciferi heerschen onfatsoenlijk hard. |
|
Sol Axis - ...To Mark the Ages uit Ierland http://www.myspace.com/solaxisireland [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-11-2009 0:51] signature |
|
quote:Kende ik ook al. |
|
Waarom zoek je het niet lekker zelf uit? |
|
quote: Cradle Ov Filth dan, ken je dat?! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Is Cradle of Filth nou weer black?! |
|
lol Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Haha, Ov... geniaal. |
|
quote:Sorry, masters hammer vind ik ook niks. |
|
quote:pff metalhomo22 met zijn humor. als ik dat nu cool vind, Cradle, lekker boeiend,een ander rukt zich hier weer suf op masters hammer, iets met smaak he. |
|
quote: Hee, jij nieuw kwalletje. Je mag dan wel in korte tijd vele posts maken, maar tegen MH doe je lief! |
|
Post nummer 666 moest in dit topic toch? Bij deze. En kaaskop probeer Nagelfar eens, of ken je dat ook al. |
|
Anaal Nathrakh. |
|
haha, toevallig net aan playlist toegevoegd |
|
Heel goed en veel luisterplezier. Bereidt je voor op een Pandemonic Hyperblast. |
|
quote: Ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Niet dus, ook nooit geweest... |
|
Wat een experts allemaal in dit topic! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Leg maar uit waarom CoF geen black metal is, dan. Voor mij zitten er (zeker in het begin van de discografie) genoeg black-metal-elementen in om het black metal te noemen. Dat het A) misschien niet aansluit bij de beginselen van oude black of dat het B) (te) commercieel is; whatever. Onder punt A) valt bijna alle black metal van tegenwoordig en onder punt B) valt ook een band als Darkthrone. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-11-2009 12:03] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dani Filth zei in een interview: quote: Met The Principle of Evil made Flesh straalt CoF black metal uit, alleen wel met een twist. Toen des tijds was het symfonische black metal, alleen wel met dat vleugje romantiek erin dat absoluut niets te maken heeft met black metal. Dat is vanaf V Empire doorgezet en heeft met Dusk... and her Embrace een geheel eigen stijltje neergezet. Ik zie CoF totaal niet als een bm band, ook niet het oude werk. Daar is het veel te gotisch voor. "Echte" black metal bands gaan over onderwerpen als Satan/anti-relegie, haat, oorlog, winter etc etc (al komen deze wel erg veel terug in CoF zijn teksten!). Niet over romantische fantasieen. Uiteraard heeft bm een duistere sfeer, maar dat hebben gothic en death metal bands ook zat. Ik ben het er helemaal mee eens dat CoF erg veel invloeden uit de bm scene heeft, maar je kunt ze niet echt in een vakje plaatsen, ook door de steeds wisselende stijl. Naar mijn mening zijn ze van symfonische black metal (wat al bitter weinig heeft te maken met de "echte" bm) band, veranderd naar een gotische/vampirische symfonische metal band (wat een mond vol!) en weer door succes veranderd naar (ook zoals Dani zelf noemt in een interview) een extreme heavy metal band. |
|
cradle is echt wel black imho Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dit is net de situatie dat 'experts' de PVV extreem-rechts noemen en dat de PVV het zelf ontkent. Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |