IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Offer hier je kleine konijntje aan Satan (Black Metal Topic) Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2011 18:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ik vind het best nog lekker klinken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-06-2011 18:38 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 27 juni 2011 18:36 schreef Ate het volgende:
Dat logo, haha. Dat nummer vond ik niet zo heel veel aan, ik vond die melodie te eh warm. Niet kil. Een lalala gevoel krijg ik erbij. En dan dat langzamere stukje wat erachteraan komt, ben ik het ook niet mee eens. Het akoestische stuk vond ik dan wel weer heel vet, zeker in combinatie met die stemmen. Al heb ik geen idee waar ze het over hadden.

Maar misschien verwachte ik wat harder spul, en viel het mij daarom tegen.


Hahaha, jij mag wel vaker posten!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-06-2011 19:08 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 29 april 2011 2:51 schreef bokaj het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/recensie/18707/Cult-of-Erinyes-A-Place-to-Call-My-Unknown.html

Deze moet je even proberen G.I.R.L..
Ik kan hier toch niet zo veel mee. De zang staat me tegen en ik vind de drums ook niet fijn klinken. Verder vrij standaard black metal.


Ate
Usericon van Ate
Posted 31-07-2011 19:14 by Ate Profiel van Ate

Agressieve Franstalige band! Sa Meute.
Sinds een paar weken ken ik dit album, en ja, dit is wat ik wil luisteren.

Het nummer duurt 10 minuten ofzo, maar bij slaat de verveling niet toe hehe.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-08-2011 3:46 by bokaj Profiel van bokaj

Jammer van de (franstalige) zang die zo hard staat.


http://www.zwaremetalen.com/recensie/19779/The-Konsortium-The-Konsortium.html
Voor liefhebbers van moderne blackmetal in de moonfogstijl. Doet af en toe aan Disiplin denken. Frost op drums?.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-08-2011 8:33 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 juli 2011 19:14 schreef Ate het volgende:
Agressieve Franstalige band! Sa Meute.
Sinds een paar weken ken ik dit album, en ja, dit is wat ik wil luisteren.

Het nummer duurt 10 minuten ofzo, maar bij slaat de verveling niet toe hehe.



Na 10 seconden erger ik me al dood aan die zanger...


spelfout weggehaald...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-08-2011 19:06 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-08-2011 19:56 by M. Profiel van M.

quote:
Op 31 juli 2011 19:14 schreef Ate het volgende:
Agressieve Franstalige band! Sa Meute.
Sinds een paar weken ken ik dit album, en ja, dit is wat ik wil luisteren.

Het nummer duurt 10 minuten ofzo, maar bij slaat de verveling niet toe hehe.



Die vox vind ik juist cool, originele invalshoek. Jammer dat de muziek erbij zo conventioneel is.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


sunwheel
Usericon van sunwheel
Posted 08-08-2011 20:11 by sunwheel Profiel van sunwheel

malcuidant-Et Les Cieux S'Assombrirent in eigenbeheer uitgebracht.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-08-2011 10:10 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 1 augustus 2011 3:46 schreef bokaj het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/recensie/19779/The-Konsortium-The-Konsortium.html
Voor liefhebbers van moderne blackmetal in de moonfogstijl. Doet af en toe aan Disiplin denken. Frost op drums?.


Ja is idd vette shizzle, ik dig het wel in ieder geval. Zou mij niets verbazen als Frost de trommelaar is van dit gezelschap (snel en ontzettend strak!).

Verder vraag ik mij af, wie de zang/screams doet?
Op sommige momenten denk ik even Attila Csihar te horen, maar dat zijn slechts korte momenten...


an evil incarnation of DEATH!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-08-2011 13:03 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Zojuist Woods of Desolation ontdekt. Zeer fijn, lekker sfeertje. Doet me hier en daar een beetje aan wat andere bands denken die ik ken, maar dat mag de pret niet drukken.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-08-2011 13:03 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 9 augustus 2011 13:03 schreef Mottighaerd het volgende:
Zojuist Woods of Desolation ontdekt. Zeer fijn, lekker sfeertje. Doet me hier en daar een beetje aan wat andere bands denken die ik ken, maar dat mag de pret niet drukken.
Gaye meuk, dat is het. Post gayness.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-08-2011 13:14 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 9 augustus 2011 13:03 schreef G.I.R.L. het volgende:
Gaye meuk, dat is het. Post gayness.


Ieder zn meug/k


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2011 13:37 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 9 augustus 2011 13:03 schreef G.I.R.L. het volgende:
Gaye meuk, dat is het. Post gayness.


Ah, dan ben ik in dit geval wel te vinden voor gaye meuk. Briljante plaat, wat het ook is


Faustian Spirit of the Earth


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-08-2011 14:49 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 9 augustus 2011 13:03 schreef G.I.R.L. het volgende:
Gaye meuk, dat is het. Post gayness.


Het oude werk is nog wel aardig; het laatste album ongelooflijk slecht mijns inziens.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-08-2011 14:54 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 9 augustus 2011 14:49 schreef Mythics het volgende:
Het oude werk is nog wel aardig; het laatste album ongelooflijk slecht mijns inziens.




Wat is er dan zo slecht aan het laatste album volgens jou? Ik vind juist die een heerlijke plaat!


an evil incarnation of DEATH!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-08-2011 15:03 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Het oudere werk moet ik nog horen, maar Torn Beyond Reason mag alvast blijven


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-08-2011 15:15 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 9 augustus 2011 14:54 schreef Dark incarnation het volgende:


Wat is er dan zo slecht aan het laatste album volgens jou? Ik vind juist die een heerlijke plaat!


Eerst was ik best fan van het album, dat geef ik eerlijk toe, maar met iedere luisterbeurt is het album mij steeds meer gaan tegenvallen eigenlijk. De te grote Austere invloeden (welke, natuurlijk, best logisch zijn), de te vrolijke melodietjes maar ook de best grote nadruk op (soms voor de muziek te snelle?) drums vind ik storend.

Wat dat betreft ben ik eigenlijk geen groot fan van dit soort black metal (net als Austere bijvoorbeeld) en vanuit dat oogpunt vind ik het jammer dat de band deze richting is opgegaan omdat het oudere werk mijns inziens erg goed te pruimen was.

Echter, ik kan goed begrijpen dat mensen het nieuwe album sterk vinden omdat het allemaal wel (te?) goed in elkaar zit, maar in dit geval is het niet aan mij besteed.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 09-08-2011 15:16]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-08-2011 15:49 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 9 augustus 2011 15:15 schreef Mythics het volgende:
Eerst was ik best fan van het album, dat geef ik eerlijk toe, maar met iedere luisterbeurt is het album mij steeds meer gaan tegenvallen eigenlijk. De te grote Austere invloeden (welke, natuurlijk, best logisch zijn), de te vrolijke melodietjes maar ook de best grote nadruk op (soms voor de muziek te snelle?) drums vind ik storend.

Wat dat betreft ben ik eigenlijk geen groot fan van dit soort black metal (net als Austere bijvoorbeeld) en vanuit dat oogpunt vind ik het jammer dat de band deze richting is opgegaan omdat het oudere werk mijns inziens erg goed te pruimen was.

Echter, ik kan goed begrijpen dat mensen het nieuwe album sterk vinden omdat het allemaal wel (te?) goed in elkaar zit, maar in dit geval is het niet aan mij besteed.


Ah das nog eens een duidelijke beargumentatie
En ook een verklaring waarom ik de laatste plaat wel meer kan waarderen, aangezien ik Austere super vind.


an evil incarnation of DEATH!


Ate
Usericon van Ate
Posted 15-08-2011 18:41 by Ate Profiel van Ate

quote:
Op 8 augustus 2011 19:56 schreef M. het volgende:
Die vox vind ik juist cool, originele invalshoek. Jammer dat de muziek erbij zo conventioneel is.

Idem, al vind ik het gebruik van die pauken ongebruikelijk. Het voegt zeker iets toe.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-08-2011 14:40 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 31 juli 2011 19:14 schreef Ate het volgende:
Agressieve Franstalige band! Sa Meute.
Sinds een paar weken ken ik dit album, en ja, dit is wat ik wil luisteren.

Het nummer duurt 10 minuten ofzo, maar bij slaat de verveling niet toe hehe.


Album staat hier voor het eerst aan. Niets mis mee. Gewoon wat ik had verwacht. Midtempo black, kil sfeertje, niets verrassends.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 28-08-2011 16:49 by Haeresiarch Sr. Profiel van Haeresiarch Sr.

quote:
Op 9 augustus 2011 13:03 schreef G.I.R.L. het volgende:
Gaye meuk, dat is het. Post gayness.

Alleen de laatste plaat, en zelfs dan blijft post maar een wazige grafterm.

Ben het verder met Mythics eens. De plaat is mij ook steeds meer gaan tegen staan. Sommige stukken zijn simpelweg tremolo picked popmuziek met een scheut distortion.


Ate
Usericon van Ate
Posted 28-08-2011 18:22 by Ate Profiel van Ate

quote:
Op 28 augustus 2011 14:40 schreef Kvelgeest het volgende:
Album staat hier voor het eerst aan. Niets mis mee. Gewoon wat ik had verwacht. Midtempo black, kil sfeertje, niets verrassends.


Qua gitaarrifs en drumwerk is het niet erg vernieuwend nee. Ik werd wel verrast door de vocalen toen ik het voor de eerste keer hoorde.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-08-2011 20:04 by Mythics Profiel van Mythics

De 'Gorgon / Ordo Templi Aeternae Lucis' is ook uitgebracht trouwens (al enige tijd overigens); iemand hier verder nog naar geluisterd?

Vind het nog best aardig, maar om hier nu zeven jaar op te moeten wachten...


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 28-08-2011 20:34 by Haeresiarch Sr. Profiel van Haeresiarch Sr.

Was d'r geen versie op CD-r uit 2009 al van?

Nog nooit geluisterd overigens, vind ander materiaal van OTAL wel fijn.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen