|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Atilla is op Mysteriis natuurlijk geweldig, erg unieke zang. Verder: Kvarforth, Mortuus en Varg. |
|
Varg is ook een goeie en de gast van Anaal Nathrakh en Frost. |
|
Ik vind die gast van Impaled Nazarene altijd wel een ruige strot hebben. Against God and Government |
|
quote: Zeker, Dave Hunt aka V.I.T.R.I.O.L. |
|
Verder natuurlijk: Mortuus/Arioch Wrest Famine Mikko Aspa |
|
Atilla op Aborym's "With no human intervention" = WIN Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Naast Attila heb ik het wel voor de volgende stemmen: Varg (op Burzum en Hvis Lyset Tar Oss) Azathoth (ex-Dark Fortress) Nocturno Culto Ihsahn Iblis (ex-Endstille) Gaahl Abbath Dolk (Kampfar) Daemon (Limbonic Art) Mortuus Satyr Kvarforth Hoest En Silenoz vond ik ook best goed toen hij nog zong bij Dimmu... lang geleden. Faustian Spirit of the Earth |
|
En Barditus van Lugubrum. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-04-2010 1:51] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind Abbath wel goed, je herkent hem altijd en hij heeft een soort van kraakje in zijn stem. Kvarforth vind ik ook wel leuk, maar ik hoor hem iets teveel de laatste tijd met al zijn gastbijdrages en projectjes. Een beetje overkill, naar mijn mening. En Proscriptor van Absu. |
|
Nattramn van silencer, geniaal! Dagon van Inquisition is ook te gek, monotoon misschien maar past perfect bij die muziek. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
signature |
|
Hellcommander Nattefrost. Evil Dick |
|
Mogen ook genoemd worden: Valfar Silenius Garm Shamaatae [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 10-04-2010 11:04] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Abbath de kraker Ihsahn? signature |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=WSPyh3uV8-Q Deze vergelijking hoorde ik laatst, op zich wel terecht |
|
quote: Over the top? Ja Geniaal? Echt niet. Uiteindelijk blijf ik er denk ik bij dat ik Hoest dé blackmetalstrot vind hebben. Snoeihard, tot het gaatje en uniek. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 10-04-2010 20:56] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kwestie van smaak, op die plaat van silencer, staan vocals waarvan de rillingen me over de rug lopen, er zijn maar weinig zangers die dat ook doen, meestal vrij standaard allemaal, dus geniaal in mijn ogen(of oren). Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
hellhun, weet niet of je bekend bent met de band I'm in a Coffin maar die vocalen zal je dan zeker ook kunnnen waarderen. Voor BM begrippen ook erg gaaf baswerk op die plaat trouwens. Het album heet: One Final Action. Aanrader! |
|
Nee die band kende ik niet, heeft wel wat van Beatrik, alleen lijkt I’m In A Coffin, nog stukken wanhopiger Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Ja ik voel me af en toe een roepende in de woestijn wat die band betreft maar ik vond het de beste plaat van 2008. |
|
Zó bijzonder vind ik 'em nou ook weer niet, maar wel een fijne plaat op z'n tijd, zeker. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nieuw nummer van Truppensturm online: http://www.van-records.de/news/de/TRUPPENSTURM-Salute-To-The-Iron-Emperors.html Het nieuwe album "Salute To The Iron Emperors" komt later dit jaar uit. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ligt het aan mij of is stofzuigerblack compleet passé? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |