IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Offer hier je kleine konijntje aan Satan (Black Metal Topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-02-2013 12:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik heb nog een tape van Pro-Pain.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-02-2013 12:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

En ik draag graag sneakers.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-02-2013 16:04 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Only Bommels are real.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-02-2013 18:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 24 februari 2013 12:30 schreef Kvelgeest het volgende:
En ik twee van Madball.

Satan It Off en Demon Strating My Style?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-02-2013 18:04 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 februari 2013 18:03 schreef BenKnuckles het volgende:
Satan It Off en Demon Strating My Style?
Haha, ik geloof het indd, ja.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-02-2013 19:52 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 24 februari 2013 18:03 schreef BenKnuckles het volgende:
Satan It Off en Demon Strating My Style?


Hehe nice.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 25-02-2013 12:06 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

http://www.last.fm/tag/black%20twilight%20circle

Odz Manouk ken ik van een split, de rest niet. Serieuze shit of een stel tieners?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-02-2013 12:59 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 25 februari 2013 12:06 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
http://www.last.fm/tag/black%20twilight%20circle

Odz Manouk ken ik van een split, de rest niet. Serieuze shit of een stel tieners?


Er zit goed werk tussen, alleen jammer soms dat veel de symboliek van de bands soms wat te veel doen denken aan die van Les Légions Noires. Persoonlijk vind ik Odz Manouk ook erg interessant, vooral het zelf-getitelde album. Wat ik persoonlijk zou opzoeken:


* Arizmenda - Within the Vacuum of Infinity...
* Ashdautas / Bone Awl - Split (vanwege Ashdautas, "Permillion Stars in Depths Familiar" is briljant)
* Dolorvotre - Dolorvotre
* Odz Manouk - Odz Manouk
* Volahn - Dimensiónes del Trance Kósmico

V/A - Odour of Dust & Rot


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-02-2013 13:03 by Mythics Profiel van Mythics

Daarbij is de kwaliteit van de bands allerminst consistent. Waar zowel Les Légions Noires en Blazebirth Hall bijvoorbeeld binnen hun genres consistent werk afleveren, is de kwaliteit bij de Black Twilight Circle wisselend. Bands als Axeman, Shataan, Absum en Kallathon zijn bv. mijns inziens redelijk overbodig.


Verder, even algemeen met het topic, de laatste tijd luister ik vooral veel naar Entartung, Orrery en El-Ahrairah.











I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2013 14:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 februari 2013 12:59 schreef Mythics het volgende:
Er zit goed werk tussen, alleen jammer soms dat veel de symboliek van de bands soms wat te veel doen denken aan die van Les Légions Noires. Persoonlijk vind ik Odz Manouk ook erg interessant, vooral het zelf-getitelde album. Wat ik persoonlijk zou opzoeken:


* Arizmenda - Within the Vacuum of Infinity...
* Ashdautas / Bone Awl - Split (vanwege Ashdautas, "Permillion Stars in Depths Familiar" is briljant)
* Dolorvotre - Dolorvotre
* Odz Manouk - Odz Manouk
* Volahn - Dimensiónes del Trance Kósmico

V/A - Odour of Dust & Rot


absolute top!


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-02-2013 19:53 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 25 februari 2013 12:59 schreef Mythics het volgende:
Er zit goed werk tussen, alleen jammer soms dat veel de symboliek van de bands soms wat te veel doen denken aan die van Les Légions Noires. Persoonlijk vind ik Odz Manouk ook erg interessant, vooral het zelf-getitelde album. Wat ik persoonlijk zou opzoeken:


* Arizmenda - Within the Vacuum of Infinity...
* Ashdautas / Bone Awl - Split (vanwege Ashdautas, "Permillion Stars in Depths Familiar" is briljant)
* Dolorvotre - Dolorvotre
* Odz Manouk - Odz Manouk
* Volahn - Dimensiónes del Trance Kósmico

V/A - Odour of Dust & Rot
"Tukaaria - Raw to the Rapine".
Hoewel Odz Manouk mij iets meer aanspreekt; een net iets fijner sfeer heeft, is Tukaaria qua composities en spel duidelijk ietsje beter.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-02-2013 20:45 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 25 februari 2013 19:53 schreef Kvelgeest het volgende:
"Tukaaria - Raw to the Rapine".
Hoewel Odz Manouk mij iets meer aanspreekt; een net iets fijner sfeer heeft, is Tukaaria qua composities en spel duidelijk ietsje beter.


Ahja, die was ik vergeten. Mee eens inderdaad


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-02-2013 23:02 by Mythics Profiel van Mythics

Waar ik dit jaar ook wel positief over ben:

* Darkened Nocturn Slaughtercult - Necrovision
* Wóddréa Mylenstede - Demo III
* Vermis Crux - Rehearsal 12.3.12
* Aisuragua - Undiscovered Frontiers
* Loser - Loser

Ja, ik weet het, de bandnaam Loser is volkomen infantiel, maar de muziek is zeer degelijk

Ik wacht wel op het commentaar :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-02-2013 23:03 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

De drums op die DNS zijn verrassend goed.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-02-2013 23:07 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 24 februari 2013 18:03 schreef BenKnuckles het volgende:
Satan It Off en Demon Strating My Style?




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-02-2013 23:13 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 25 februari 2013 23:03 schreef Kvelgeest het volgende:
De drums op die DNS zijn verrassend goed.


Zekers, was verrassend intrigerend


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Degtyarov
Usericon van Degtyarov
Posted 10-03-2013 1:29 by Degtyarov Profiel van Degtyarovhttp://degtyarov.wordpress.com

quote:
Op 24 februari 2013 10:47 schreef M. het volgende:Snap trouwens niet dat Dark Funeral überhaupt genoemd wordt (Setherial evenmin). Nexten die hap.


Inderdaad. Ik heb ooit eens bij toeval "Nord" van Setherial bemachtigd, en dat schijnt dan nog hun beste album te zijn. Zegt op zich ook al genoeg over die band.



Brent_
Usericon van Brent_
Posted 10-03-2013 12:20 by Brent_ Profiel van Brent_

Die nieuwe Darkened Nocturn Slaughtercult is idd heel tof geworden


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 10-03-2013 13:16 by Inverted Church Profiel van Inverted Churchhttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 25 februari 2013 23:02 schreef Mythics het volgende:
Waar ik dit jaar ook wel positief over ben:

* Darkened Nocturn Slaughtercult - Necrovision
* Wóddréa Mylenstede - Demo III
* Vermis Crux - Rehearsal 12.3.12
* Aisuragua - Undiscovered Frontiers
* Loser - Loser

Ja, ik weet het, de bandnaam Loser is volkomen infantiel, maar de muziek is zeer degelijk

Ik wacht wel op het commentaar :')


Als ik het zo zie trek jij de laatste Dommedagssalme ook goed!




Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-03-2013 15:44 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

Opa Sisyphos heeft wel zin in een nieuwe Nasheim.
Las ook dat de Walknutters eindelijk Woods of Fallen weer uit het klei hadden getrokken. Dat oude nummer klonk altijd veelbelovend.

En verder... misschien een Urfaustje. Hopelijk wat nieuws van Klage.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2013 19:08 by spectre Profiel van spectre

Hopelijk kan Satyricon weer eens verassen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-03-2013 20:47 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Epic. Allemaal poepnamen. Behalve Klage, alhoewel ik de hype van destijds nog steeds niet begrijp.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 11-03-2013 17:14 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

quote:
Op 10 maart 2013 20:47 schreef Kvelgeest het volgende:
Epic. Allemaal poepnamen. Behalve Klage, alhoewel ik de hype van destijds nog steeds niet begrijp.

Nou, nou.
Nasheim had qua productie erg veel potentie. Zo'n heerlijk dun gitaargeluid met een driedubbele overdosis reverb.
Ik hype graag over Klage. Prachtige platen en stukken sterker dan het momenteel populaire Vemod.

Tijdens mijn gegoogle naar de death metal Radagast kwam ik dit tegen: http://radagast.bandcamp.com
Het is gratis en zo slecht nog niet.


Degtyarov
Usericon van Degtyarov
Posted 12-03-2013 15:11 by Degtyarov Profiel van Degtyarovhttp://degtyarov.wordpress.com

Zijn hier nog liefhebbers van Agatus? Laatst is hun vrij zeldzame doch zeer geliefde debuutalbum opnieuw uitgebracht als LP. Voelt toch wel bijzonder om te hebben. Ik moest het tot nu toe altijd doen met een karige bootleg van No Colours.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2013 15:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik kan er wel naar luisteren ja.


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen