|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe weet je zeker dat het Kings is dan? |
|
Geen idee, maar dat wordt angekondigd door die manager, en dat forum is tot nu toe vrij betrouwbaar, althans, dat gedeelte van het forum. |
|
Oew, gaaf, gewoon op covenworldwide dus? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
jep, zit je ook op dat forum? Zo niet moet je je even aanmelden. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 28-06-2007 17:38] |
|
Nee, ik hou niet van op fora posten. Nee, maar serieus, nee. Zal ik doen. Jij wel? Hoe heet je daar? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik zit er wel ja, zitten best leuke subfora op. Gewoon, Murdering monk, hoe ik op alle forums waar ik post heet, wel net zo makkelijk. Volgens mij wordt ie echt doodgegooid met vragen over MF, als ik het daar zo lees, hehe |
|
quote:Tss, en mij maar negeren. Fuck the world and fuck you |
|
Nee, nee, zeker niet! Maar schiet ff niet op hierzo, hoop geziek ende stress, again. |
|
quote:hehe, okay dan man. hoe is t met je poot? Fuck the world and fuck you |
|
--> lultopic, dit is wel HET topic over MF |
|
quote: Nu dus! edit: de server ligt plat, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 01-07-2007 20:23] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ok, het heeft even geduurd, maar zoals beloofd aan Wansmaak hierbij de foto's van mijn Mf shirt. De fotos zijn niet van bijster denderende kwaliteit omdat mn digitale camera en de pc het niet met elkaar eens worden, dus ff genomen met een webcam. Voorkant: Hier staat nog onder in witte letters "Don't break the oath" , maar dat kreeg ik er dus niet goed op. Achetrkant: |
|
Die achterkant is exact dezelfde als mijn Melissa shirt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is ook een bootleg. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een shirt van Melissa, waar heb jij die van jou vandaan? |
|
Ook bootleg! Van een keerl op Wacken 4 jaar terug Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan weet ik al welke, hehe, daar komt deze ook vandaan, hij lag door zn Melissa shirts heen, hehe |
|
quote: Hey, ik heb exact hetzelfde shirt. Jaren geleden gekocht bij Harm van Goddess Of Desire. Bareuh... |
|
Ik niet bij Harm, maar Samy ofzoiets, die 2 doen vaak samen zaken op festivals ofzo, alles wat Harm niet heeft stuurt ie je door naar Samy, en andersom, hehe |
|
Bootleg of niet. De kwaliteit is uitmuntend! Zowel shirt als print Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zekere, maar daar staan de bootlegs van die 2 genoemde heren ook om bekend. Ik heb ook nog 2 King diamond bootlegs gekocht daar, helaas had ie geen Fatal portrait meer, anders waren het er 3 gewroden. |
|
quote: Die achterkant is hetzelfde als de achterkant van mijn melissa lp. \ Vet shirt! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dat was dus dat shirt wat ik op Wacken voor je mee had kunnen nemen |
|
Jajaja, wrijf het er maar weer in, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik kan hem nog voor je bestellen als je wilt edit: maar jij hebt wel een Fatal portrait shirt, die zoek ik dus nog extreem, zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 11-10-2007 19:37] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |