|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als dat ding uitkomt is DVD allang geen bruikbaar medium meer. |
|
Moet ik m'n pc naar beneden halen en aansluiten op m'n tv, wil ik hem in vol ornaat kunnen kijken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een frisse blik van buitenstaanders. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
GE-WEL-DIG ! En boy, wat een flashback van toen ik MF voor het eerst hoorde, hahaha ! lampje |
|
De zang namen ze op de koop toe, maar het viel ze vooral op hoe goed de muziek in elkaar zat. Ik had wel eerder dit soort videos bekeken, deze was wel heel goed omschreven. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die videos van Lost in Vegas zijn de enige die ik qua "reaction videos" bekijk. Ze hebben een goed gevoel voor humor, zijn ontzettend "open minded" en duiken ook echt in een interpretatie/betekenis van een nummer. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-09-2018 12:03] |
|
Die gasten zijn echt goed in wat ze doen, hoe gek dat bij dit soort dingen ook klinkt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Die gasten zijn inderdaad goed in wat ze doen, ik mag er graag naar kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Geweldige cover, imo. Met Messiah Marcolin en Snowy Shaw op zang. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zoals Shermann het eigenlijk bedoeld heeft, want hij schrijft zijn muziek altijd zonder rekening te houden met eventuele zanglijnen. Wel interessant om zo eens te horen, vind Kings stem op dit nummer ronduit irritant namelijk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nog een Shermann instrumentaaltje: Dit nummer werd later met Kings vocalen uitgebracht als "Castillo Del Mortes". ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik hoor King anders wel. Zachtjes, maar duidelijker dan Jason op ...and justice for all. Irritant, wtf. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wow, had ik nog niet gezien, gaaf! Kwam ik tegen op KING DIAMOND & MERCYFUL FATE GROUP op fb. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Inderdaad. Ik had hem in eerste instantie op bandje. Ik moest toen 1 nummer weglaten vanwege ruimtegebrek. Dat werd dus Welcome Prince Of Hell, die leek me toen het minste. Jaren later het album zelf gekocht en nu vind ik dit juist één van de gaafste nummers. edit: maar dat laatste kan ik dus over elk nummer zeggen [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-02-2019 23:09] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Interview met Timi "Grabber" Hansen. In het Deens, maar er is ondertiteling, welke je kan aanklikken. bub |
|
Deel 2. Voor de liefhebber. bub |
|
Oja, helemaal vergeten, van het weekend eens even beluisteren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die Rageaholic (nerdaholic) mythos videootjes zijn altijd wel vermakelijk: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ongetwijfeld goed bedoeld. Maar na 5 minuten zijn druk gelul aan te horen had ik wel genoeg. bub |
|
Het is een blaaskaak idd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Eén van de weinige joetoebers die ik volg. Altijd vermakelijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vroeger, voor Mercyful Fate, was er gewoon punk. High Roller records heeft de plaat van Brats opnieuw uitgebracht. Mocht je het nog niet weten. De band met Hank Shermann en Michael Denner, voordat ze in Mercyful Fate speelden. De plaat is niet eens onaardig. Met name de snellere nummers zijn geinig. Ik heb hem onofficieel op cd, de originele elpee is duur, dus als verzamelaar vind ik deze herdruk dikke prima. Op cd, en vinyl. Zwart of zilverkleurig te verkrijgen. bub |
|
Das idd best een geinig album. Bijzonder dat zoiets opnieuw uitgebracht gaat worden, zo heel veel interesse zal er niet voor zijn toch? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik denk het niet. 300 stuks op zilverkleurig vinyl. 200 zwart. Ze zullen niet zo snel uitverkocht zijn. bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |