IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mercyful Fate, van alles wat topic. Vorige pagina | Volgende pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 16-09-2012 1:49 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

Er zijn nu in die reeks 3 nieuwe Mercyful Fate bootlegs vershenen op vinyl:

-Crush the Cross
-Denying christ in Holland
-C.U.N.T (met een super artwork!)


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-09-2012 23:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



Ben ik dit aan het kijken. Komt hank langs voor een liedje mf. En denner later. Maar niet samen met king. Of mis ik iets. Ik vind het raar.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-09-2012 23:24 by faalhaas Profiel van faalhaas

welk nummer dan?


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-09-2012 23:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Met hank come to the sabbath. op 50 minuten zo ongeveer. Denner op 1.06. Met halloween. Het kutste nummer van kd. Fatal portrit, dus logisch qua denner. Maar waarom geen oud mf nummer met de 2 samen.

Sowieso, even nog. Al van het moment dat portrait uitkwam vond ik het het slechtste nr van de plaat. En zo vaak als toegift, vroeger al. Mis ik iets?






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-09-2012 0:16 by faalhaas Profiel van faalhaas

Oh dat is wel raar ja. Misschien vonden ze met 4 gitaristen op t podium wat teveel van het goede? Halloween ach ja wel een geinig riffje waar je lekker op kunt bangen toch?


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-09-2012 0:32 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Geinig riffje, mja. Ik heb echt een hekel aan dat nummer. Is iets uit mijn jeugd, wat ik al zei(knummer).




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-09-2012 0:32]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-09-2012 0:50 by faalhaas Profiel van faalhaas

Je hebt er echt een trauma aan overgehouden he

Dat ie steevast als uitsmijter aan het einde van de avond werd ingezet snap ik ook niet helemaal. Welk nummer is volgens jou de perfecte KD toegift?


... hoe de hazen lopen ...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-09-2012 1:13 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 september 2012 23:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Met hank come to the sabbath. op 50 minuten zo ongeveer. Denner op 1.06. Met halloween. Het kutste nummer van kd. Fatal portrit, dus logisch qua denner. Maar waarom geen oud mf nummer met de 2 samen.

Sowieso, even nog. Al van het moment dat portrait uitkwam vond ik het het slechtste nr van de plaat. En zo vaak als toegift, vroeger al. Mis ik iets?







Ik heb altijd precies hetzelfde met Halloween gehad. Kocht Portrait op de dag van mijn dienstkeuring and al meteen die dag vond ik het een k**nummer.

Wim, zal wel iets met onze leeftijd te maken hebben denk ik want ik ken meer mensen van ongeveer onze leeftijd die zo over dat nummer denken.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 19-09-2012 22:32 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

King staat er gewoon tijdens Come to the Sabbath.
Er komt echter nog een zanger bij die de lage tonen voor zijn rekening neemt, goed kijken!!!!
Wie dat is?... wie zal het zeggen!

Wel een te gekke stageshow en supersetlist.
Jammer dat dit dan weer niet een headliner kan worden op Graspop, i.p.v. die shit Limp Bizkit b.v.

Goed tevens te zien dat King weer 100% herstelt is van alles.
Hopelijk nog een tour met deze set door de clubs en ook in Nederland dan.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2012 22:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2012 0:50 schreef faalhaas het volgende:
Je hebt er echt een trauma aan overgehouden he

Dat ie steevast als uitsmijter aan het einde van de avond werd ingezet snap ik ook niet helemaal. Welk nummer is volgens jou de perfecte KD toegift?
Up from the grave.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-09-2012 22:52 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 19 september 2012 22:45 schreef bastianus het volgende:
Up from the grave.


Nah.. te "recent". Moet sowieso een oudje zijn. Twilight Symphony of Abigal ofzo.


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-09-2012 23:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Of Charon. Of funeral - arrival. Of eigenlijk, zolang MF niet meer optreed, een oud MF nummer. Ik zeg maar wat, satan´s fall. )ook nog eens lekker lang, hehe.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-09-2012 23:49 by faalhaas Profiel van faalhaas

Over MF gesproken, in 2010 waren er wat nieuwsberichten dat ze aan een nieuw album werkten. Komt die er nog?


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-09-2012 0:08 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Volgens mij is er vrij weinig nieuws omtrent een nieuwe plaat. Iets met een platencontract, was het laatste dingetje? Een deal, dat zou toch niet zo'n probleem moeten zijn?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-09-2012 0:14 by faalhaas Profiel van faalhaas

Lijkt me van niet nee?


... hoe de hazen lopen ...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 20-09-2012 2:25 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

quote:
Op 20 september 2012 0:08 schreef De Tegenpartij het volgende:
Volgens mij is er vrij weinig nieuws omtrent een nieuwe plaat. Iets met een platencontract, was het laatste dingetje? Een deal, dat zou toch niet zo'n probleem moeten zijn?

Er werdt al bijna zeker verklaard dat op het feestje van Metallica november 2011, het 30 jarig bestaan van Metallica.
Waar Mercyful Fate optrad samen met hun om de Mercyful Fate medley te spelen, het wel eens de allerlaatste keer zou kunnnen zijn geweest om ze gezien te kunnen hebben live op een podium.

En waarom zouden ze ook nog?
Volgens King had Mercyful Fate altijd te maken met waardeloze kontrakten.
En touren kost bakken vol geld.
Ze zijn nu al vanaf de zomer van 1999 gestopt, te lang om goed herrinnerd te blijven bij een echt groot publiek.

Ik vrees dat ik moet concluderen dat Graspop, juni 1999, de 9 Tour van Mercyful Fate de allerlaatste keer is geweest!
Helaas! Aan alles komt een einde.





bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2012 21:14 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2012 22:52 schreef faalhaas het volgende:
Nah.. te "recent". Moet sowieso een oudje zijn. Twilight Symphony of Abigal ofzo.
Two little girls!
Abigail en Twilight heb ik hem al zien doen live. Maar goed, heb de King ook wel erg vaak gezien. Ik vind het altijd jammer dat hij zo weinig van The Graveyard doet, is zijn meest onderschatte plaat i.m.o.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-09-2012 21:49 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 20 september 2012 21:14 schreef bastianus het volgende:
Two little girls!
Abigail en Twilight heb ik hem al zien doen live. Maar goed, heb de King ook wel erg vaak gezien. Ik vind het altijd jammer dat hij zo weinig van The Graveyard doet, is zijn meest onderschatte plaat i.m.o.


Twilight Symphony ja? En erg vaak gezien? Ben jij soms stiekem naar concerten van King geweest zonder mij in te lichten? Pas daar mee op, knaapje!

Een goede toegift zou i.m.o. Behind These Walls zijn. Koningsnummer!

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 20-09-2012 21:53]


Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-09-2012 21:52 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 19 september 2012 22:32 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Er komt echter nog een zanger bij die de lage tonen voor zijn rekening neemt, goed kijken!!!!
Wie dat is?... wie zal het zeggen!



Dat is Michael Poulsen van Volbeat. Voor de Deense connectie.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2012 21:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 september 2012 21:49 schreef De Ulk het volgende:
Twilight Symphony ja? En erg vaak gezien? Ben jij soms stiekem naar concerten van King geweest zonder mij in te lichten? Pas daar mee op, knaapje!

Een keer of vijf heb ik hem toch wel gezien, volgens mij. Da's vaak zat. En volgens mij heb ik met Apfelströdl en jou toch echt 'symphony' en 'aaahaaa' mee lopen gillen. Of was ik toen blauw en verzin ik het?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2012 21:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 september 2012 21:52 schreef De Ulk het volgende:
Dat is Michael Poulsen van Volbeat. Voor de Deense connectie.
Gadver. Volbeat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-09-2012 21:56 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 20 september 2012 21:52 schreef bastianus het volgende:
Een keer of vijf heb ik hem toch wel gezien, volgens mij. Da's vaak zat. En volgens mij heb ik met Apfelströdl en jou toch echt 'symphony' en 'aaahaaa' mee lopen gillen. Of was ik toen blauw en verzin ik het?


Wij waren altijd Twilight Symphony aan het zingen, daar hoefden we niet voor bij een King-concert te zijn. Ik heb zelf KD vier keer gezien, twee keer was jij daar ook bij. Ben je niet in de war met Mercyful Fate (ennnnn we zijn weer ontopic!)? Daar zijn we wel vaker heen geweest.

Enne... jij iets verzinnen? 't Zal toch niet?


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2012 21:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 september 2012 21:56 schreef De Ulk het volgende:
Wij waren altijd Twilight Symphony aan het zingen, daar hoefden we niet voor bij een King-concert te zijn. Ik heb zelf KD vier keer gezien, twee keer was jij daar ook bij. Ben je niet in de war met Mercyful Fate (ennnnn we zijn weer ontopic!)? Daar zijn we wel vaker heen geweest.

Enne... jij iets verzinnen? 't Zal toch niet?
Dan is het drie keer, denk ik. Ik heb de King in 013 gezien, en toen met die toer met Mercyful Fate en King Diamond samen heb ik ze in Lucky en in de Melkweg gezien, ben toen naar beide optredens geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2012 22:00 by bastianus Profiel van bastianus

Maar goed, dat was allemaal in de tijd dat ik regelmatig een paar biertjes dronk, en ik heb wel wat gaten in mijn geheugen rond die tijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-09-2012 22:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 september 2012 2:25 schreef Sadistic Sinner het volgende:Helaas! Aan alles komt een einde.



Ik blijf positief en blijf hopen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen