IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mercyful Fate, van alles wat topic. Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-07-2009 15:48 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 11 juli 2009 15:37 schreef De Tegenpartij het volgende:
Kijk, daar zit het 'em in, ik ben geen verzamelaar. Naja, ouwe gameconsoles, dat dan weer wel, hehe. Maar ik heb niet de behoefte om alles (cd's/lp's enzo) van een band te bezitten.


Hehe, zijn er geen games van Mercyful Fate dan? Veel van hun titels zouden ook namen van games kunnen zijn. Doomed By The Living Dead bij voorbeeld. Of Don't Break The Oath. Om maar wat te noemen.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-07-2009 15:57 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Was het maar waar. Naja, dat guitarhero dan, maar dat vind ik niks.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-07-2009 15:57]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 11-07-2009 16:56 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

quote:
Op 11 juli 2009 15:15 schreef De Ulk het volgende:
De sport van het verzamelen is dan ook om een LP voor een zo schappelijk mogelijke prijs in handen te krijgen. Maar soms moet je wel eens in de buidel...



Op het moment dat een bootlegopname wordt uitgebracht op vinyl of op c.d., en dan op vinyl in diverse kleuren en diverse totaalaantallen.
Is het een periode van ongeveer 2 maanden dat het item betaalbaar is, tussen de 20 en 50 euro.
Daarna zijn ze uitverkocht en gaat de prijs omhoog.
Het is dan zaak om er gauw bij te zijn en de releases te volgen, want anders eet je inderdaad iedere maand iedere dag niets anders dan Brintapap.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-07-2009 16:58 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 11 juli 2009 16:56 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Op het moment dat een bootlegopname wordt uitgebracht op vinyl of op c.d., en dan op vinyl in diverse kleuren en diverse totaalaantallen.
Is het een periode van ongeveer 2 maanden dat het item betaalbaar is, tussen de 20 en 50 euro.
Daarna zijn ze uitverkocht en gaat de prijs omhoog.
Het is dan zaak om er gauw bij te zijn en de releases te volgen, want anders eet je inderdaad iedere maand iedere dag niets anders dan Brintapap.



Hehe, helemaal juist! En dat geldt niet alleen voor bootlegs...


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-07-2009 18:10 by Staalman Profiel van Staalman

Zeker met de Night Of The Vinyl Dead items, die Messugah platen gaan nu al voor ruim over de Euro 100,-


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-07-2009 18:31 by De Ulk Profiel van De Ulk

Daar waren er dan ook maar 333 van gemaakt. Komt bij dat het een vrij popi band is, dus is daar veel vraag naar.

Night Of The Vinyl Dead is een erg gaaf label btw, goed bezig.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 11-07-2009 20:27 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 11 juli 2009 12:33 schreef De Ulk het volgende:
Wel gaaf, al die bootlegs. Ik heb er ook aardig wat van.
Ik vind persoonlijk dit de beste MF-bootleg:



(CD)

Opgenomen op de Aardschokdag 1983.

En dit is ook een leuk hebbeding:



(LP)

Want hoewel de meeste nummers later ook als Return Of The Vampire zijn uitgebracht, staan er toch nog een paar leuke onbekende nummers op. 'Hardrocker' bijvoorbeeld.

Ik mis op de site alleen wel de No Mercy For The Fallen LP, opgenomen in 1996 in Brazilië:







Mag ook vermeld worden. Staat het nummer The Witch ook op en een radio commercial!
Bootleg is gelimiteerd tot 1000 stuks...en ja, ik heb hem. (net als de al bovenstaande bootlegs)

quote:

Edit: Ik vind het trouwens bij bootlegs volkomen legitiem om deze te downloaden. Hier zitten namelijk over het algemeen geen auteursrechten op, en de band lijdt er dus niet onder.



Van de band zelf gehoord.
Ze vinden het ook geen probleem. Een probleem word het als er handelaren bootlegs verkopen voor veel geld met inferieure kwaliteit.
En dan vinden ze het voor hunzelf nog niet eens een probleem maar lullig voor de fans die geld besteden aan soms een kut produkt.
Een enkeling weet ook niet beter en denkt dat het officieel is...en spreekt de band er dan op aan.
tja.


bub


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-07-2009 20:58 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 11 juli 2009 20:27 schreef Bub het volgende:


Mag ook vermeld worden. Staat het nummer The Witch ook op en een radio commercial!
Bootleg is gelimiteerd tot 1000 stuks...en ja, ik heb hem. (net als de al bovenstaande bootlegs)



Cool. Deze ken ik niet maar het nummer Shadow Night heb ik op deze staan:



En The Witch staat dan weer hier op:



Zijn dat dezelfde uitvoeringen? Zal toch bijna wel?


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-07-2009 12:10 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 11 juli 2009 20:58 schreef De Ulk het volgende:
Cool. Deze ken ik niet maar het nummer Shadow Night heb ik op deze staan:



En The Witch staat dan weer hier op:



Zijn dat dezelfde uitvoeringen? Zal toch bijna wel?


Ook mooie bootlegs. Met name die 7".

Volgens mij zijn die nummers die je noemt dezelfde uitvoeringen.
In het geval Shadow Night weet ik dit vrijwel zeker.
Van het nummer The Witch weet ik het niet 100% zeker.
Ik ben echter niet thuis en kan het niet controleren.
Vooralsnog (tot ik het gecontroleerd heb) ga ik hier wel vanuit.


bub


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-07-2009 12:19 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher



Een tijdje geleden deze gekocht. Beestig goed geluid!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 12-07-2009 12:56 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

Opname van Harlev is 31-10-1981, wat normaal 75 min. duurt, Walking back to Hell en Shadow Night zijn op deze zeer exclusieve 7// All Witches Night verschenen.
limited to only 200 copies, ooit via e-bay gekocht voor 12 euro.
Een must voor de DIE HARD Mercyful Fate freak!!!

Walking back to Hell is in diverse kleuren vinyl verschenen en c.d., en is in Taastrup opgenomen in 1981 en duurt op mijn tapetrader tape 45 min.

Taastrup en Harlev, liggen topografisch nogal een stuk uit elkaar.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-07-2009 13:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 juli 2009 12:56 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Een must voor de DIE HARD Mercyful Fate freak!!!






Wat zei ik nou eerder. ;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-07-2009 9:55 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 12 juli 2009 12:10 schreef Bub het volgende:
Ook mooie bootlegs. Met name die 7".

Volgens mij zijn die nummers die je noemt dezelfde uitvoeringen.
In het geval Shadow Night weet ik dit vrijwel zeker.
Van het nummer The Witch weet ik het niet 100% zeker.
Ik ben echter niet thuis en kan het niet controleren.
Vooralsnog (tot ik het gecontroleerd heb) ga ik hier wel vanuit.


En zojuist gecontroleerd...
Het zijn allemaal dezelfde uitvoeringen.

De cd versies klinken wel een stuk warmer / helderder dan de vinyl versies.


bub


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-07-2009 18:14 by invictis Profiel van invictis




As some of you might already know, the two re-recorded MERCYFUL FATE songs, 'Evil' and 'Curse Of The Pharaohs' will be available for download tomorrow - Tuesday, July 14th on iTunes, etc. through Metal Blade. Both 'Evil' and 'Curse Of The Pharaohs' were mastered by Andy LaRocque, which makes 'Evil' slightly different sounding from the version you can find on Guitar Hero: METALLICA, which was mastered through Activision.

These two songs will also be available as limited edition 12-inch vinyl picture disk from both Metal Blade and Massacre Records. We were so fortunate to be granted a license by Activision to use a King Diamond image from the Guitar Hero: Metallica videogame on the front, including the use of the Guitar Hero logo. Also Metallica have been very gracious and given us a license to use their logo on the front.

The four remastered King Diamond albums: Spider’s Lullabye, The Graveyard, Voodoo, and House Of God, all mastered by Andy LaRocque now have tentative release dates. If all goes well, the first two will be released on October 13th, and the last two on November 10th. The bonus tracks have finally been delivered to the record labels. They will be live versions (with video footage) of the following songs: 'The Spider's Lullabye', 'Trick Or Treat' and 'Up From The Grave', 'Voodoo', 'House Of God'. Cover artwork will be revamped by Metal Blade’s art designer Brian Ames.

It has also been confirmed that the two King Diamond songs 'Welcome Home' and 'Cremation' will appear on the upcoming videogame, Brutal Legend, scheduled for release in October.

Both King Diamond and Mercyful Fate have worked out a deal with C1rca Shoes to have featured artwork on several of their sneakers. At this point, C1rca has mentioned a possible release of an 'Abigail' sneaker and a 'Don’t Break The Oath' sneaker for this fall. Further approved designs for possible spring 2010 release is 'Them' and '9'.


To be quite honest, I’m amazed that I have not given up this DVD project yet. I don’t think I can even count how many times I have said, that’s it. I fucking had enough of this shit, this piss just doesn’t want to work. But in the end I’m sure it will all have been worth the while. You guys really need to see some of this stuff. It certainly has given me a lot of great entertainment to see again.

I WANNA THANK YOU ALL FOR YOUR PATIENCE WITH THESE DVD PROJECTS (the Mercyful Fate should be ready by Christmas or very early next year).


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-07-2009 18:19 by invictis Profiel van invictis



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-07-2009 21:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Die tweede link doet het niet.

Leuk en aardig (een mf sneaker, het moet niet veel gekker worden, hehehe), maar doe mij maar een nieuwe mercyful fate cd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-07-2009 21:49 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 17 juli 2009 21:44 schreef De Tegenpartij het volgende:

Leuk en aardig (een mf sneaker, het moet niet veel gekker worden, hehehe), maar doe mij maar een nieuwe mercyful fate cd.


+1.

Maar dan een LP.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-07-2009 15:45 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl











Toch wel erg vet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-07-2009 16:05 by De Ulk Profiel van De Ulk



Bareuh...


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-07-2009 17:19 by invictis Profiel van invictis

geweldig!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-07-2009 20:40 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 26 juli 2009 16:05 schreef De Ulk het volgende:



+1


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-07-2009 21:02 by Staalman Profiel van Staalman

Ik wil nog niet dood gevonden worden met die schoenen aan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2009 22:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Het zijn een soort binnenschoenen zonder profiel?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-08-2009 23:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 09-08-2009 0:21 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

quote:
Op 26 juli 2009 15:45 schreef De Tegenpartij het volgende:










Toch wel erg vet.


Hehe, vind ze maar lelijk.

Vandaag weer even de platen "Melissa" en " Don't break the Oath" geluisterd. Wat blijft het toch een geniale band!

[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 09-08-2009 0:27]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen