|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Doe maar niet nee..... http://www.popsike.com/Mercyful-Fate-Dont-Break-the-Oath-12-Pic-Disc-TEST-PRESS-ghost/121181400991.html Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Met het zweet op mijn voorhoofd en een traan tijdens To One Far Away....geweldig weer. Heerlijk geluid ook. Hank door mijn rechter speaker..en Michael door mijn linker. bub |
|
quote: Dat gedeelte liet ik net aan mijn eega horen. Zo mooi! En natuurlijk nog nooit gespeeld zien worden door de heren. Tenminste, niet door mij iig. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-10-2014 22:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je zou bijna denken dat jullie fan zijn. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Joh! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
bub |
|
+1 voor de gaafheid Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sorry, mensen! Maar ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zit jij hele avonden zulk soort alternatieve afbeeldingen te zoeken ofzo? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hehehe, nee, nee, ik kwam hem toevallig tegen bij een picdump van een weblog. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Om even op terug te komen. http://www.blabbermouth.net/news/former-mercyful-fate-members-hank-shermann-michael-denner-tap-snowy-shaw-for-debut-album/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oh, da's niet verkeerd. Overigens, dat drumstel, mijn god. Heeft iemand hier wel eens die Memento Mori clip van "I Am" gezien ? Over weirde poserigheid van Snowy Shaw gesproken ..... lampje |
|
Zat het net dus even te kijken. Het is wel een beetje een showmannetje, ja. Ik kwam een cover tegen, die ik even wilde delen. Ik kende hem iig niet. Best aardig. De uitspraak niet zo en sommige dingetjes lopen net niet helemaal lekker, naar mijn idee. VIESPEUK!!! |
|
Tof interview. Moet gaan over Denner/Shermann, maar stiekem toch meer over Mercyful Fate. In feite allemaal wel bekend, maar toch wel eens leuk om uit zijn mond te horen. VIESPEUK!!! |
|
Deze cover was misschien nog niet zo bekend: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit heb ik even gemist, of ik ben het vergeten. Dat gitaarwerk en die drums! En vooral die solo's. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Iemand bekend met de fake demo Evil Lord? Stond op diverse jaren 80 bootlegs maar bleek later een nummer van een heel andere band te zijn. Klinkt wel heel gaaf en erg MF-achtig. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Upload van 23/11/2017: Proshot op HBB: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-01-2018 0:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nice. Mijn favoriete concert ooit. Technisch gezien niet perfect maar boeiend. Het is Mercyful Fate. Ik stond vooraan en ging finaal uit mijn dak. i.v.m. crowdsurfers mij halfverwege weg kunnen duwen bij het hek vandaan en achter de pit verder een feestje gebouwd. Prachtig. bub |
|
Ik was er ook bij. Maar ik weet er niks meer van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik was er ook bij, samen met eega. We stonden ook vooraan, recht voor Hank Shermann. Het optreden was zeker niet perfect, maar dat hoorde ik later pas. Man, man, man, wat ging ik uit m'n dak. Ik had ze nog nooit eerder live gezien, in de jaren '80 dat ze in Nederland optraden, was ik domweg te jong. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:De gitarist van mijn band heeft ze in de jaren 80 gezien. Gelukkig wist hij me te verzekeren dat de latere optredens tijdens de toer met King Diamond stukken beter waren, dus ik heb niks gemist. Wel wist hij me te vertellen dat Venom in de vroegere jaren wel stukken beter was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Pfff.. de jaren 80 MF live gezien hebben moet echt hemels geweest zijn. Ook al speelden ze kut. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Venom was gigantisch kut op de Aardschokdag 1984. De tering. Tegenwoordig is het stukken minder slecht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |