|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand meer nieuws over de geruchten dat mijn nr.1 band wéér uit elkaar is? Oud Vuil. |
|
Hank sherman schijnt zoiets in een interview beweerd te hebben. Oud Vuil. |
|
Heb ik ook vernomen. Hij zei er zelfs bij dat dat de oorzaak van de oprichting van Force Of Evil is... Met King Diamond verdiend de koning meer geld. dwz. Mercyful Fate levert niet genoeg op. King is ook de enige van MF van die echt van de muziek moet rondkomen. Zelfs Hank Shermann kan niet rondkomen van MF. Jammer, en vreemd. MF is 40 keer gaver dan KD. |
|
Wat ik heb begrepen is dat als King een MF album wil maken dat Hank zo zal meehelpen. Force of Evil is zen eigen project om in de tussentijd bezig te zijn. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
Nou, dat is wat ik liever hoor. MF uber alles ! |
|
quote: Meen je dat nou, ik vind ze redelijk te vergelijken, al overtreft Melissa alles wel. |
|
ik ben eens Melissa en Don't Break the Oath gaan luisteren. lekkere muziek, maar de hoge zang daar moet ik nog duidelijk aan wennen / dat moet ik nog leren op prijs te stellen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehehe, de vocalen van MF blijven een hekel punt. Even doorbijten. Oud Vuil. |
|
dan heb je ook wat! dont break the oath, je zal hem aanbidden!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik had dat in het begin ook, dat ik heel erg aan zijn stem moest wennen, maar nu vind ik het dan ook echt geniaal |
|
bedankt voor de steun, jongens, ik geef niet op Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik hoefde eigelijk niet zo hard aan King's stem wennen....Ik heb een paar keer The Trees Have Eyes geluistered,en heel wat eigewijs,want mijn vrienden vonden het niks... Maar ik vind het geweldig. .. |
|
quote:Het is een goede stap richting een algemeen goede muzieksmaak. , dat Mercyful Fate Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
muzieksmaak of muziek met zang smaak? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
de zang is echt meesterlijk, ik kan trouwens alles meezingen... weet je welke je moet horen, hun cover van het Judas Priest nummer "The Ripper" echt duister en beter dan het origineel imo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik kijk eens even. Om het over covers te blijven hebben: Emperors versie van Gypsy is in ieder geval erg stoer, daardoor besloot ik om dan toch maar eens MF te gaan luisteren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
aha, das mooi... de Immolation cover van Satan's Fall, errug gaaf... ff draaien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wat me ook aantrekt is dat de beste man (King) zijn teksten gewoon meent en serieus neemt, of je het er nu mee eens bent of niet. Daarom ontstaat erbij nooit een lacherig sfeertje en dat is belangrijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hmm, het klinkt in ieder geval of hij het meent, maar hoe kun je dingen als "Gypsy now I know you're not my mother You're a part of my soul, It's dear for all to see Oh no, no, no, I am you Gypsy you're inside of me" serieus nemen? of is het allemaal metaforisch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
pak de hele tekst er maar bij, het gaat meestal over magie e.d. Ik bedoel eigenlijk dat de man een overtuigd satanist is en dat al stief wat jaartjes. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ah zo. ik snap 't die Ripper-cover is idd gaver dan het origineel, ik kan hier de zang ook beter waarderen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Kan ik ook wel,maar dan 5 octaven lager... .. |
|
http://www.metalsludge.tv/main/index.php?module=subjects&func=viewpage&pageid=791 Aardig interview en er komen dus Mercyful Fate en King Diamond retro dvd's uit!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind Mercyful Fate beter, hoewel KD solo ook super goed is. Abigail blijft mijn favoriet, echt super . Don't break the oath heerscht ook Ik hoop dat er snel een keer een nieuw MF album uit gaat komen. MF Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |