|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zit hem nu te luisteren, toch best lekkere muziek ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Klopt, maar toch nog 4 nummers van Shermann en 1 van Denner. quote: De meeste nummers zijn natuurlijk punkachtig maar hebben al wel wat van dat eigenwijze, tegendraadse gitaarwerk in zich wat zo kenmerkend werd voor MF. Luister maar eens naar een nummer als "Tame Me (Insomniac)" bijv. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 05-06-2019 0:24] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Owjee. Nou heb ik hem gewoon besteld op CD en LP. Omdat het kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=181469186192204&set=gm.2498207863533601&type=3&theater&ifg=1 |
|
Doet het niet? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar bub |
|
quote: Ok, mijn fout. Als je een Facebook account hebt en dan lid wordt van de groep:Heavy Metal Rarities 1980-1990. Kun je een foto zien van 4 verschillende vinyl persingen van het Don,t Break the Oath album. Waarvan 1 Japanse persing inclusief obi! Daarop liggen nog 2 verschillende cassette l.p. versies van het Oath album en vervolgens nog verschillende 2 c.d. versies. Essentie van het hele verhaal bij deze foto is uiteraard wat voor een topklasse metalplaat het is en nog steeds is. |
|
quote: Ah duidelijk. En absoluut. bub |
|
Beste metaalplaat aller tijden en dat is al heel lang mijn mening. Je moet dus wel lid.worden van die fb pagina, ik wacht nog op toestemming. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: NEVER BREAK THE OATH MERCYFUL FATE will be playing an unspecified number of concerts throughout Europe during the summer of 2020, including COPENHELL. It will be the “9” lineup, featuring: Hank Shermann - Guitar King Diamond - Vocals Bjarne T Holm - Drums Mike Wead - Guitar with Joey Vera on the bass while Timi Hansen is away. We asked Joey Vera (Armored Saint, Fates Warning) to fill in because he has a very unique style and sound playing with his fingers, much like that of Timi Hansen. This is very important, since the set list will only consist of songs from the very first “mini LP”, the “Melissa” album, and the “Don’t Break The Oath” album, plus some brand new songs written specifically in that very same style. This will very much be Mercyful Fate as we were in the very beginning, except for a brand new major stage production. See you at the Ruined Bridge. Stay Heavy... |
|
Ik las het zojuist. Te gek. bub |
|
Interessant. In de gaten houden waar en wanneer. En Wim moet zijn huis uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
AARGH! Wat vet! Jammer genoeg geen Denner en Hansen dus, maar het is wat het is. Dat zal een setlist zijn, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-08-2019 10:30] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En ja, hier ga ik bij zijn. Hopelijk in Nederland! Edit. Waar komt dit nieuws vandaan? FB dus, check. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-08-2019 10:32] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dit heeft Zodiac Lung zelf verzonnen. Nee, flauw. Staat op de officiële Mercyful Fate en King Diamond facebook paginas. bub |
|
Die zag ik niet aankomen Gaaf! Wel bijzonder dat Denner niet van de partij is. Kan me nauwelijks voorstellen dat hij er geen zin in had gezien de muziek die hij nu maakt. Maar misschien geen tijd of gewoon geen zin meer in touren? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Raar, Denner wil toch wel? Misschien komt het niet uit oid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zo vet. Meteen Oath maar weer eens aangezet |
|
Lucky Rijssen zou wel weer mogen, goeie herinneringen aan en mijn haar is al bijna weer zo lang als in '00 [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-08-2019 11:53] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toch maar weer laten groeien, ja? Ik kan me nog vaag een foto hier herinneren met een kort koppie. Hier wordt het alleen maar korter en dunner, hehe. Ach, met 50 heb ik nog mazzel dat ik niet allang kaal ben, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-08-2019 12:13] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Denk CHD promo foto? 10 jaar kort gehad, maar nu zit het er weer an [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-08-2019 12:50] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had het niet verwacht. En ik zat er dus ook naast toen ik schreef als King het echt wilde was het allang gebeurd. Copenhell is thuishaven en waarschijnlijk wel de meest interessantste setlist. Denner is er al vaker uitgeweest. The Abigail tour in 1987 deed hij niet aan mee. Iets met het niet in de gaten kunnen houden hoe het thuis gaat als je op tournee bent. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |