|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb ik die niet aan jou verkocht? Wat heb ik daar vaak mijn sperma mee afgeveegd! |
|
Van je mond? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Damn... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee, van de jouwe! hihi! |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Voor de liefhebber. Een Halloweenpodcast. Oftewel een splinternieuw interview met King. 42 Minuten lang. http://a1926.g.akamai.net/downloadstor.download.akamai.com/10768/mtv2.com/downloads/mp3/k/king_diamond/king_diamond.mp3 bub |
|
Fanatics, letten we even op? Eindelijk op (mooi) vinyl! MERCYFUL FATE – "Into the Unknown" (originally released by Metal Blade in 1996) * Limited-edition sunset vinyl * Hand-numbered 500 copies Side A: 01. Lucifer 02. The Uninvited Guest 03. Ghost Of Change 04. Listen To The Bell 05. Fifteen Men (And A Bottle Of Rum) Side B: 01. Into The Unknown 02. Under The Spell 03. Deadtime 04. Holy Water 05. Ktulu (The Mad Arab Part II) http://www.nightofthevinyldead.com/releases/night28_mercyfulfate.htm Tip: hou Millennium Records in de gaten! Bareuh... |
|
Ik zou bovenstaande net posten. Bestelling bij Millenium was inmiddels gedaan. Een mooi item en hebbeding! bub |
|
Zeker, en de laatste die nog op vinyl uit moest komen... Bareuh... |
|
Hehehe, had 'm ook al op de Natrium besteld... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tering lelijke picture LP zeg, geen geld waard. |
|
? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het is geen PD. |
|
Officieel niet nee, maar de plaat zelf ziet er niet bepaald regulier uit. King Diamond solo vind ik stukken minder dan Mercyful Fate. |
|
Wie niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Jij? |
|
Nee, ik ook. KD heeft zeker goede platen uitgebracht, maar nergens wordt het niveau van don't break the oath gehaald, zelfs niet door MF na de reunie. Vind ik dan, hè. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Feit, de teksten zijn weliswaar eng, maar muzikaal gezien heb je dat gevoel totaal niet. Luisteren naar King Diamond solo is luisteren naar een parodie van Don't Break The Oath. |
|
quote: +1. Maar Into The Unknown komt wel héél dichtbij... En ik vind op die plaat de nummers eigenlijk beter, maar de sfeer is niet zo aanwezig als op Don't Break The Oath. Bareuh... |
|
quote: Afgezien van het feit dat ik Mercyful Fate zelf wel beter vindt dan King Diamond solo is dit natuurlijk een opmerking van niks. Ik zal er verder dan ook niet op reageren afgezien van het: In de hoek staan en je mond spoelen met zeep! En voor straf 300 regels in net schrift: Ik zal niet weer wartaal uitspreken! bub |
|
Overigens heeft Roadrunner Don't Break The Oath en Melissa wederom opnieuw uitgegeven. Deze keer op 180 gram vinyl, in uitklaphoes. De achterkant is hetzelfde als bij de remasters wat er dus niet uitziet. Zwaar kut van Roadrunner dat ze er helaas maar weinig tijd insteken om er iets moois van te maken of op zijn minst de originele achterkant gebruiken. De bonusnummers van de remasters krijg je er dan wel weer bij op vinyl. Bovenstaand verhaal geld ook voor King Diamond - "Them" en Abigail. Abigail is een dubbel elpee. bub |
|
Achterkantfoto is inderdaad uit 1987, Abigail fotosessie. Ooit was Mercyful Fate de eerste band die Roadrunner tijdens de Aardschokdag in 1983 tekende. Een label met totaal geen gevoel voor oude CULT releases. Fuck Cees Wessels!!! |
|
Is die nog steeds de baas? Lelijke achterkant, ja. En waarom, denk ik dan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Om snel te cashen, Roadrunner staat niet voor niets synoniem voor Joodrunner. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |