|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vind de achterkant niet verkeerd. maar ach die 2 platen staan toch bij iedereen in de kast. mensen die em op vinyl willen hebben em allang. super klassiekers. gewoon ff extra geld kloppen. Open wide the gates of Heeeeeell!!And come from the abyss By these names: Satan, Leviathan, Belial, Lucifer I will kiss the GOAT!!!! en daarna die solo,aaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhh. lekker plaatje voor 1e kerstdag. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ff zeiken, sorry. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Foutje van mijn kant. Geen uitklaphoes. Mijn gedachten over de Mercyful Fate releases welke ik had gepost op de Covenworldwide forum. quote: bub |
|
Zojuist de nieuwe versie van Melissa op de platenspeler gehad en nu draait de originele versie zijn rondjes. De oude versie klingt een stuk beter. Het geluid over het algemeen klingt meer open en de gitaren klinken helderder en iets heavier. DBTO nog niet getest. bub |
|
klingt? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klingt als een klokje klingelingeling... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat klinkt goed of niet. bub |
|
quote: Ennnnn... hij is binnen! Hoera, eindelijk!!! Bareuh... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In bestelling en binnenkort binnen: http://www.nightofthevinyldead.com/releases/night31_mercyfulfate.htm "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Tering, dat klinkt goed zeg! Jammer dat die vocalen niet iets harder staan, maar ik vind het geluid al erg goed voor zo'n opname! |
|
Zeker gaaf! Zo oud alweer en ik had het gewoon nog nooit gezien. Schande, al zeg ik het zelf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik download gelijk maar even de audiobootleg. Het optreden is van 05-06-1999, Gods of Metal, Milano, Italy. |
|
quote: Hm, die heb ik gewoon op zwart vinyl, en niet van Night Of The Vinyl Dead... Bareuh... |
|
quote: Ik ook maar dan via Metalized Blood Records maar dat is een bootleg. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zo, King Diamond is verrassend goed bij stem zeg! Krijg er kippenvel van. |
|
Niet vergeten dat Sherman ook gewoon meedoet hier Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ligt het aan mij dat ik het idee heb dat het onheilspellende intro van het nummer The Oath is gebruikt in Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon? |
|
Hehehe, ja, joh... Staat die niet op you tube ofzo, ben ik best benieuwd naar of dat echt zo is... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat stuk muziek is gecomponeerd door Bert Smorenburg, kan het me bijna ook niet voorstellen dat die 2 Mercyful Fate kennen. |
|
quote: Als er een spannend stuk kwam in Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon hoorde je op de achtergrond een dreigend deuntje opdoemen die sterk lijkt op de eerste seconden van het nummer The Oath. |
|
Dat deuntje in "kamervragen" van Lange Frans lijkt verrekte veel op het hoofdmelodietje in "The Eye", weliswaar van King Diamond, maar dat is eender. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Hmm, de kans dat Lange Frans zich ontpopt als een King Diamond fan lijkt me vrijwel nihil, hehe. |
|
quote: en Hank sherman???? ik herkende "king"amper. zijn er foto's van hem zonder makeup? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |