|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
met al die meuk erin wordt ie nog kleiner van binnen .. |
|
Sportpakket? Op een Aygo? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Sleepkabel heet dat bij een normale auto .. |
|
En ontopic Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
bub |
|
quote: Wat een kapitaalvernietiging, zonde, maar als je het over hebt, waarom ook niet. Wel een mooie kleur. |
|
Het is anders wel een van de meest zuinige en waardevaste auto's op de (nieuw)markt. Niet verkeerd. |
|
Precies. Nieuw relatief goedkoop, zuinig in gebruik en omdat kleine autootjes populair zijn waardevast zoals Jelle ook al zegt. Geen slechte keus lijkt me. |
|
heb hem eindelijk |
|
quote: |
|
quote: Jaja, lichtmetalen velgen, leren pook-knop, meegespoten alles, toerenteller, andere dorpels en nog wat geloof ik.. Is standaard op dit model En inderdaad waardevast en zuinig! 1 op 20 bij stevig doortrappen, geen wegenbelasting meer, goedkope verzekering.. Prima keuze lijkt me! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Stevig doortrappen? Meetrappen zul je bedoelen. (': |
|
Valt tegen ja. Maar desalniettemin best een leuk autootje. Je moeder. |
|
|
|
quote: Nooit in verdiept, maar maakt het nog uit welk merk je koopt? Zelf gekocht: Icebreaker Mogul Hat |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vergis je niet, de aygo is tamelijk ruim voorin, plek zat. Ik merk weinig verschil in ruimte als ik de aygo vergelijk met m'n vorige auto, een megane. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Met een excuusbrief erbij? |
|
Hm? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zie post van bassie. |
|
quote: Hm? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hm? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn mooie fiets. En ik ga er lekker verse groente van mijn werkboerderij mee vervoeren. Nah. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |