|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat ga je daar mee doen dan? @ Hypnos |
|
op het gras gooien in de tuin, net gelegd, maar iets mis mee, sneeuwschimmel heet het fenomeen, iets vreemds signature |
|
Ah zo, hehe. ik had even niet zo'n helder moment. |
|
even? I begraaip signature |
|
quote: |
|
quote: Walgelijke plaat/band. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Gekocht: wijn en bier. Alles is op Zo tijd om te gaan slapen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gekocht: 2 Paradise Lost shirts 1 Paradise Lost girlie Gekregen: Poster Paradise Lost Atak Van podium geklauwd: Paradise Lost setlist spelfout weggehaald... |
|
Een Alcest shirt. |
|
quote: haha, goed bezig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Spectre wil ook hip overkomen, laat hem toch. |
|
Tama Superstar Hyperdrive (14"sn, 10, 12, 14 en 16" toms, 18x22" bassdrum ) 16" en 17" medium crash. Zéér fijn setje! Vanmiddag nog eens flink stemmen en naar eigen wens opzetten... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 09-11-2009 8:41] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
- Doos vol boeken op de boekenbeurs - mini-whiteboard - Cappucino mok - Anneke van Giersbergen & Agua de Annique - In Your Room |
|
quote:26 ich is niet zo groot hoor. maar zeker een mooi gebaar, hehe |
|
-Hardloopkleren voor het koudere weer. -Een reflecterend vest. -En een beste bom duiten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hee, ik ook. Voor op de fiets 's ochtends, ze jagen nog behoorlijk hard op die Veluwsche weggetjes. Bareuh... |
|
quote: +1. Op de weg van Vorstenbosch naar Dinther idem dito. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
Een oestermes. Een bolletjesmakert. Een Frans kookboek. Een Crème brûlée-brandert. |
|
Net op de mat Explosions in the Sky - All of the Sudden I Miss Everyone. Vorige keer een te weinig, en nu dus een extra. Maar zonder rekening/nota erbij? |
|
Innerless Skin on a Water - Innerless Skin on a Water I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Gekregen: Explosions in the Sky - All of the Sudden I Miss Everyone ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Boeiender |
|
Wat lach jij nou? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |