|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Doe mij maar een sixpack grolsch dan 24 blik halve liters schultenbrau, wat een bocht. Against God and Government |
|
Van alles gekocht in Breda. Was de eerste keer dat ik in het centrum van Breda was, supergave stad! Du Levande (Zweedse waaazige arthouse-film) Pink Floyd - Dark Side of the Moon Pink Floyd - The Division Bell (had ze al op lp, maar dat draait zo lastig in de auto) Taal is zeg maar echt mijn ding - Pauline Cornelisse Gucci - Envy (parfum) Spijkerbroek En heerlijk gegeten in sushi-restaurant NeriSushi; aanradert! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-10-2009 21:35] |
|
150 cd boekjes |
|
quote: ga je wat uitbrengen? Edit jack blue |
|
Gelukkig maar 150 stuks dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Journey - Don't Stop Believin' - The Best of (2CD) Pink Floyd - P.U.L.S.E. (2CD) Pink Floyd - Ummagumma (2CD) Thunder - The Very Best of (3CD) |
|
Messiah - Hymn To Abramelin |
|
TomTom XL Live Met file-informatie, actuele flitsinformatie, knooppuntdetails, kaarten van heel Europa en alles erop en eraan. Eindelijk een goede TomTom, heerssschchd! |
|
pappa betalar? |
|
quote: je sjeest ook elke dag door europa? had je niet beter een buskaart kunnen kopen ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nee hoor, dat is nergens voor nodig . "je sjeest ook elke dag door europa? had je niet beter een buskaart kunnen kopen ?" Nee, want aankomende zomer staat een autovakantie op het programma. Daarnaast is een TomTom zonder Europa-kaarten niet veel goedkoper. |
|
hap nou ff stomme kut! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nee, daarvoor moet je bij Greycloak zijn. |
|
Ja? Die heeft problemen met de TomTom van Whiterider of problemen met OV? Bizar forum dit eigenlijk. |
|
Nee, Grey heeft vooral een probleem met zichzelf denk ik. Dat is nou juist zo grappig! |
|
quote: M'n broer kwam hier afgelopen zomer met z'n camper incl. Tomtom. Het gevolg was dat hij eigenlijk nog steeds geen flauw benul had waar hij nou eigenlijk was op de kaart en op een gegeven moment belde hij zelfs: Ja volgens Tomtom staan we nu bij de ingang van een natuurgebied maar eeuuh watteh waareh etc.? |
|
quote: En met moslims |
|
quote: Ja, maar dat hou je altijd natuurlijk. Ik denk dat het je voor een groot gedeelte op weg kan helpen in ieder geval. |
|
quote: damn, lol je bent scherp vandaag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Oh, dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Denk dat anderen meer een probleem van hem maken. En dat vind ik nu juist weer zo grappig. Gaycloak is lief! [ontopic] en als daar een actiefiguur met ban knop van verkocht werd, kocht ik die voor op de kast[/ontopic] [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-10-2009 14:56] |
|
bub |
|
Besteld: Bloody Parrot Buddha's Palm Bewitched Seeding of a Ghost Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Voor een bal du masque Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Je gaat als Popeye? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-10-2009 19:50] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |