|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor een degelijke jas prima te doen. Vroegâh was zo'n jas 45 gulden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
'n Tas, sieraden en 'n fles mede @ MidwinterFair. |
|
Scolopendra subspinipes dehaani ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dit is dan zn grote broertje van tot 30 cm, mijnes (tot 20 cm) kan alleen kleine muisjes hebben geloof ik. Maar tering wat zijn die beesten fel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Leuk....... Against God and Government |
|
quote: Dat filmpje had ik al eens gezien, gaaf man Hoe giftig zijn die dingen eigenlijk, ik heb het idee dat je een week aan het infuus kan als zo'n kreng je in je donder bijt of valt dat mee? |
|
quote: Niet als je een alpha hebt, die zijn een stuk duurder. Ik heb de mijne al zeker 15 jaar oid. Werd me door een gabber duidelijk gemaakt dat ik een echte had. Man man, ik draag die dingen al sinds mid jaren tachtig. Komt er zo'n gastje met... Ach, laat ook maar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
Kaartje voor Roadburn. Maat van mij had er nog één.... Here kitty kitty kitty! |
|
quote: K heb dan wel niet de grootste maar wel de giftigste hehe. Maar het valt wel mee, je gaat er niet aan dood. De enige officiele dode was een meisje van 7 die in haar hoofd werd gebeten. Er is een groot verschil in gevoeligheid tussen mensen en allergien komen ook voor en dan wordt het wel erg gevaarlijk. Met zo'n allergie kun je tot wel 18 maanden pijn ervan hebben en necrose bij je wonden krijgen. Maar meestal is het 1 a 2 weken wat last, terwijl je daarbij niet op de grond ligt van de pijn, ongemakkelijk maar anderen konden nog autorijden. Hanteren zal ik dan eigenlijk ook niet doen. Op het internet zie je wel een aantal mensen die dat doen, maar ze zijn zo verschrikkelijk snel en onvoorspelbaar dat ik dat denk toch maar aan hun overlaat [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-12-2009 22:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Philips M909 .. wordt hopelijk deze week bezorgd |
|
Een zak krenten. |
|
quote: Is dat diezelfde versterker/cd speler als ik heb? De mijne is gisteravond bezorgd, erg blij mee, mooi geluidje |
|
quote: Goed insmeren met creme waar zink in zit... |
|
quote: Mja, ik had dan ook geen echte. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:, veel naar rondgekeken, veel positieve geluiden over, mooi klein, mooi geluid. |
|
Helaas heb ik de cd nog steeds niet binnen (inmiddels geannuleerd en nu ergens anders besteld)... De elpee is sinds vandaag inmiddels wel binnen op 180 gram vinyl en gelimiteerd tot 500 stuks! Er komt een tweede persing maar dan als dubbele 12", wat flauwekul is aangezien de elpee niet zo lang duurt. Alles komt in een prachtige uitklap hoes waardoor de cover meer dan uitstekend tot zijn recht komt. bub |
|
Sla, brood, beleg & soep. |
|
The Mummy Collection in gave-uitgebreide-luxe-mooie-doos One Flew over the Cuckoo's Nest (film) Practical Magic (film) |
|
Kibbeling op de Vismarkt, mjam Oh en; Harry Pratchett and the Goblet of Fire Manegarm - Nattväsen (later maar effe het jaarlijstje aanpassen ) Folkearth - Rulers of the Sea (niet al te verschrikkelijke productie over het algemeen, wel enkele duidelijke foutjes, maar voegt toe aan charme) Armageddon - Embrace the Mystery & Three re-issue (melodic metal band van Chris Amott) |
|
Vinyl: Lynyrd Skynyrd - God & Guns Megadeth - Endgame Bareuh... |
|
USB koffiezetapparaat. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |