|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, en? nooit gehoord van een geintje? |
|
|
|
quote: Update, geen Samsung, niet leverbaar door een stomme fout maar nu een Philips (32PFL7404, voor de liefhebbers) Zelfde idee, alleen 117 euro duurder maar wél 100 htz en wat meer technische snufjes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik kon die 117 euro voor veel nobelere doeleinden gebruiken. |
|
Tja, lang leve sparen Snoet'n. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Grmbl, je weet wat er met mijn spaargeld gebeurt is Gekocht: Alleen het broodnodige aan boodschappen en één koffie. |
|
Je zou juist blij moeten zijn; nu kun je gratis en voor niks van zo'n prachtig apparaat genieten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hehe, praat het maar weer goed, patser! Alsof wij ooit tijd hebben om tv te kijken |
|
quote: Maarre, gaaf hoor. Heel stuk fijner films kijken. Nou nog een blu-ray spelert kopen, dan kijk je helemaal je ogen uit. Ik had pas een blu-ray horrorfilm in de speler gedaan, alleen al dat universal logo in het begin, zo mooi. M'n eega kwam naar benden en zei wat ben jij aan het doen? Ik zeg: van het ongelofelijk strakke logo aan 't genieten, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Doe uw Eega de groetjes |
|
quote: ..hihi Volgens mij snappen vrouwen dat niet helemaal nee, dat wij technisch gezien opgewonden kunnen raken van HD tv's, 7.1 surround systemen en sneller-dan-het-licht-computers [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 16-11-2009 21:32] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Haal in dat geval zo veel technische speeltjes in huis als je wilt Zeg dat dan gelijk! |
|
Groeten terug aan silence, van PP. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ha, gelukkig, ben niet de enige |
|
Zundapp C 50 sport uit 69 met Duitse papieren. Zo issie nu: Er komen wat aanpassingen aan uiteraard zoals een nieuwe paintjob, kapotte onderdelen vervangen etc... gekocht voor 400 piek. neoplasma malignum |
|
Vette bak! |
|
Doet me weer eens terugdenken aan de Kreidler die ik voor 150 gulden verkocht heb vroegâh. Boeiender |
|
quote: Zundapp, Kreidler en DKW/Zweirad Union is gewoon de creme de la creme van Deutsche gründlichkeit. T was deze of ander een Kreidler Florett voor 425 in Arendonk (Belgie), maar ben voor de Zundapp gegaan omdat ik daar wat meer mee bekend ben. Er moet wel qua verfwerk veel aan gebeuren. Op de foto zie je t niet, maar er is op een aantal plaatsen gewoon over de roest heengeverfd. Flink wat schuren, grondlaag en goede lak zijn wel een vereiste om m weer mooi te maken. Naast de cosmetica zijn t n paar kleinigheden zoals kapotte teller, en lampen, klein slagje en achter en voorwiel (er komen toch sterwielen op). neoplasma malignum |
|
Geniaal om er mee te sleutelen, heb er zelf geen plek voor helaas, anders lijkt een Kreidler mij nog wel erg gaaf om weer te hebben. Boeiender |
|
Nog altijd spijt dat ik mijn Honda SS50 de deur uit heb gedaan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ah, ook erg mooi spul ja. Boeiender |
|
quote: Wat kon je die brommers toch bruut opvoeren... stevig als een huis waren ze. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: SS50.. Oeh klassiek recemonster. Die kom je hier niet zo vaak tegen als een zundapp. [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 17-11-2009 10:24] neoplasma malignum |
|
quote: Dat was hier de brommers voor de kakkers... maar ik was maar wat trots op de mijne. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |