|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vet haha. joa en dan met je ene hand bassen en met de ander dr overheen orgelen! net als tommy van sadist http://www.youtube.com/watch?v=PM25szFG-iM [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-10-2009 0:53] |
|
Poster in zes delen, in totaal bijna een vierkante meter groot: come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Riverside - Out Of Myself LP Nieuwe sportschoenen van Yonex, sporttas van Yonex en een racket van Carlton. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Als vervanging van mijn overleden blender (lol, tip: nooit zo'n ding aanzetten als er nog een theelepeltje ofzo in zit, geeft veel zooi en rondspattende stukken plastic ) .. Voordeel is dat hier ook gewoon sinaasappels in kunnen, dus dan hoef ik voor een smoothie niet eerst nog de citruspers te bevuilen. |
|
Flesje Laphroaig Quarter Cask, ben eens benieuwd! Wikipedia: quote: [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-10-2009 22:11] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Op vinyl: Nebula - Heavy Psych Paradise Lost - Faith Divides Us Death Unites Us "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Morgen op de deurmat als het goed is: Terry Pratchett - Making Money Terry Pratchett - Unseen Academicals Haha, ik loop hopeloos achter qua boeken lezen, maar die moést ik nog hebben. Boeiender |
|
Ik zelf niks, maar m,n vriendin heeft zojuist een Wii aan de huisraad toegevoegd. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Nae'blis - Sketches of Reality Ik wilde ook nog "Walknut - Graveforests and their Shadows" bestellen maar die is schijnbaar al uit de catalogus van dis-order verdwenen. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Making Money is geniaal (quelle surprise). Moet zelf UA nog eens halen, maar ik wacht tot ie in paperback is. Past mooier bij mijn andere boeken. |
|
Klene ontdekkingsreizen laurier drop Cheapo kruidvat scheerschuim |
|
Hele gegrilde kip! En eerder op den dag al een krat Warsteiner. Boeiender |
|
Op DVD: Into The Wild Oorlogswinter Body Of Lies The Chronicles Of Narnia - Prince Caspian |
|
quote: Bovenste is erg gaaf, 2e okay, 3e vond ik erg goed, de laatste, sja, niet mijn ding. Goede score dus! Boeiender |
|
Gister: - Carpathian Forest - Black Shining Leather. - Svarti Loghin - Empty World. Vandaag: - Pakje Camel. |
|
quote:Wil ik ook nog wel hebben ja. |
|
Een traguspiercing voor m'n zusje (die wordt overmorgen 17 en wilde graag een piercing daar hebben) |
|
quote: Heerlijke plaat!! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Een 9-delige messenset. Verder 2 sets vierkante borden van beiden 6 stuks, voor voor- en hoofdgerechten. |
|
Goed bezig WhiteRider. Je hebt nu al meer borden dan ik. Zelf gekocht: Gorgoroth - Quantos possunt ad satanitatem trahunt (met patch erbij) Baroness - Blue record bier en rookwaar edit: r in R in WhiteRider [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 23-10-2009 23:21] |
|
quote: Dank u M'n ouders kijken nu Into The Wild [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-10-2009 0:21] |
|
Lamb Of God - New American Gospel Hatebreed - Hatebreed Pro-Pain - Age of Tyranny The Tenth Crusade |
|
Mijn interieur is voorlopig wel even compleet zo |
|
Je grootheidswaanzin loopt nu wel erg uit de hand. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |