|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Confessor - Unravelled long sleeve Hammer Horror - Countess Dracula t-shirt. En toevallig van marktplaats af kunnen halen voor €8 (incl verz.) 1e druk uit 1977... 2 en 3e druk had ik al. bub |
|
30 euro. Damn. Maar ja, toch willen hebben, hè. En ik ben nog met een ander boek bezig van king en heb nog dat laatste korte verhalen boek en het laatste richard bachman ongelezen liggen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die heb ik laatst gekregen. Vrij prijzig ja maar hij is ook wel 975 pagina's natuurlijk en het blijft King he. Geld zeker waard. |
|
Wat was de laatste Richard Bachman dan? |
|
|
|
Een mixer. |
|
Jahrtal - William Blake (Lieder von Unschuld und Widerfahren) |
|
Een ushanka. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: *zoekt op* Oh. Een muts. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zo'n ding dus. Uiteraard met hamer en sikkel embleem, anders kun je net zo goed een Unox muts opdoen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Cadeautje voor MH Veel pijnstillers voor mij. |
|
quote: Hehe, ik had dus inderdaad al zitten googlen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: echt konijnenbont? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Revolver = Edit: @ Zwarte Jood dus, hehe. Zep is ook gaaf trouwens, die plaat heb ik laatst ook eens aangeschaft. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 04-12-2009 14:52] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nope, echt imitatiebont. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1 |
|
Chocolade-yoghurt pepernoten |
|
Pantera - Reinventing Hell - The Best of (CD + DVD) Saxon - The Very Best of 1979 - 1988 Roger Waters - The Wall Live in Berlin (2CD + DVD) The Who - Then and Now (2CD + DVD) |
|
+ douchekop douchematje douchegordijn 2 kledingkasten nieuwe pc surroundsystem voor de pc Cd/dvd kast Fitnessabbo's Combimagnetron Keukenmachine/blender LED-lampjes voor het hele huis Twee sporttassen LED staff Fetish heels Lingeriesetje Zo, al onze schulden afbetaalt, het nieuwe appartementje in orde, leuke dingen gekocht en genoeg geld om de huur nog een half jaar te betalen. Ik ben tevree. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |