|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- Flesje wijn - Wat te vreten - Lampjes - Batterijtjes - Hoop apotheek-meuk |
|
quote: Tales of Vesperia is te gek, veel plezier! |
|
Powerball Kerstverlichting Allerlei troep tegen katers Besteld: zaklamp die je aan kunt draaien met USB en telefoonaansluitingen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zak oliebollen. |
|
Wat is dit geniaal zeg, vooral de liedjes van Harko Wind! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heersch! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bij de VPRO kan je allemaal afleveringen van Jacques Plafond downloaden bij de weg: http://weblogs.vpro.nl/ronflonflon/page/1/ Wat dacht joe daarvan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Is die nog steeds bezig, ik heb hier ook nog ergens het grote Lubbers kleurboek van hem liggen. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
-Harry Potter en de halfbloed prins-dvd. -Biografie over mijn held Karel van het Reve. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heeft iemand toevallig een accudeksel voor een W880i over? Anders moet ik 10 euro neerleggen voor een nieuwe. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
2 kg kaas. |
|
|
|
quote: Peter van Straaten is geniaal. Zakkig, sarcastisch figuur. De voorkant van de kalender is alleen al briljant en erg typisch van Straaten: Leesvoer op de wc, olee. Verrassend triviaal |
|
quote: Niet voor mezelf hoor, we hebben nog 3 kg liggen |
|
Satyricon shirt Immortal shirt Samael sweater Carpathian Forest sweater Darkthrone muts Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Een ramp. |
|
|
|
quote: Als jij 10 euro toch zo onbelangrijk vindt koop je dat ding wel even voor mij zeker. |
|
Nee, ik koop niks voor paupers. |
|
Cadeautje En een fles van deze Ben benieuwd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hihi. Dat is bagger, zo kan ik je nu al vertellen. De fabrikant durft er niet op te zetten hoe oud het is (jaja, very old!) en het is wel erg goedkope meuk. Dat proef je. Ik prefereer een lekkere oude single malt Blad Noch. Niet bizar duur, wel goed te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 09-12-2009 15:42] Verrassend triviaal |
|
Hmm, wie weet. Ik ben er nog niet bekend mee, vanavond schroef ik 'em open. Voor mijn "whisk(e)y-sabatical" dronk ik alleen Johny Walker en Jameson. Ik heb 'em aangeschaft naar aanleiding van de toch overwegend goede reacties op internet. (...en omdat mijn bankrekening op dit moment geen dure single-malts toelaat, hehehe) [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 09-12-2009 15:52] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ach Glen Talloch is hartstikke lekker |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |