|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe patta's Against God and Government |
|
1990 retro look? |
|
Vette schoenen. |
|
Op DVD: The Killing The Hangover |
|
Ruines Humaines gekregen van Silence ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Aardig wat speciaalbier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gekregen: Een DVD vol vettewijvenseks... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
The Jon Spencer blues explosion - Now I got worry |
|
Kabeltje van router naar pc. Nu 3 pc's online. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nu ook één voor het bezoek? |
|
Voor m'n opneempc, hehe. Anders loop ik maar te kloten met cd's met progjes enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Haha, goed man! |
|
Wii black en een Wii board Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
- Een digitale camera Verder: Rolling Stones - The Rolling Stones EP (12") Rolling Stones - Got Live If You Want It EP (12") Hank Williams - 20 Of Hank Williams' Greatest Hits (LP) Infectious Grooves - The Plague That Makes Your Booty Move (LP) Bo Diddley - Greatest Hits (LP) Bareuh... |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: De sportschool wat dichterbij gehaald? Bier en vreten, sowieso. |
|
Oeh, ook binnen: De Pro-ject Debut III Bareuh... |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Aha, jij was dat dus wel in Arnhem. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Shag, vloei, aanstekers en een asbak. |
|
quote: Hehe, heb je me gespot? Bareuh... |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
40 liter Euro95 |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |