|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ah, de pagina is aangepast, er staat nu ook een extra Alcest nummer bij en de prijs is iets omhoog gegaan en gelimiteerd tot 1000 i.p.v. 500. Hij is nu wel te bestellen. |
|
quote:Ik heb snel even wat geld overgemaakt naar Paypal, hopelijk ben ik nog op tijd. |
|
quote: Als het goed is kun je ook direct betalen van je PayPal-account, zonder dat daar een saldo op hoeft te staan. Dit saldo wordt achteraf van je bankrekening gehaald, om zodoende de wachttijd van een week (?) te omzeilen. Tenminste, zo doe ik het altijd.. er staat haast nooit geld op mijn PayPal-account. |
|
Klopt ja haha, zo bestelde ik laatst perongelijk iets waarvan ik dacht dat het nog niet kon omdat ik nog geen geld op mn account had staan haha! Fijn systeem zo Maar maakt het wel veel te makkelijk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Dat werkt inderdaad ja, bedankt voor de tip! Heb ik al die keren een week zitten wachten. |
|
quote: Ik stond 60 euro in de min, nu hebben ze mijn paypal-account afgesloten :') |
|
duidelijkere foto's komen nog wel eens. Ford Mustang cabrio, 6 cylinder, 2003. leuk autootje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Op vinyl: Deathspell Omega - Kenose Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum Immortal - Damned In Black Nevermore - Enemies Of Reality "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
deze (opnieuw) aangeschaft; |
|
wasda? OT: Firewire geluidskaart met 4 output, voor livegebruik. Voor in de trein, micromixen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Succes ermee knul, maar koop met mate. Anders heb ik het weer gedaan.. :') quote: Haha, vind je het gek? :') |
|
The Simpsons - seizoen 11. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dark Fortress - Eidolon Hollenthon - Tyrants and Wraiths Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Wanneer houd je eens een draai-avond? |
|
Besteld: Dan Brown - Het Verloren Symbool Capitool Gids van Parijs Karate Kid Collection (3 DVD) Star Trek (2009) |
|
Gorgoroth - Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ik ben voor, gewoon een vinylavond... Uitwerken dit plan? Ulk zal ook wel mee willen doen denk ik... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Als er vinyl in het spel is ben ik er wel voor te porren. Bareuh... |
|
quote: Apart topic daarover openen? |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:ah, relakst benieuwd dat ding van mie is die rocktron replifex, (gitaar)multi-fx waarbij je niet eens digitaal hoeft te gaan http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/Rocktron/Replifex/10/1 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-11-2009 22:58] |
|
quote: Waar de fuck is zijn linker hand heen? Onderarmpje wel errug kort zo. [Edit: Bedenk me net dat het mogelijk is dat het karakter een hand mist. Oeps.] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 03-11-2009 23:47] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
softenon ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, het is wel een redelijke spoiler als je 11 nog niet hebt gelezen Overigsn ben ik 'bijna' bij het eind en hij is echt heel erg tof. De vaart zich er toch wat meer in, ondanks dat er juist meer lijkt te gebeuren. Op sommige momenten lijkt het wel erg snel afgehandeld te worden, maar heel erg stoort dat ook weer niet. Ook een paar interessante onthullingen die hoewel niet uit de lucht vallend toch wel wat verbaasden. Kan niet wachten op de laatste 2 boeken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |