|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
juist, lekker simpel en zonder scherm, nog altijd jammer dat de Zen Stone niet meer gemaakt wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
jah spul van creative van nu is niet meer wat het geweest is. Echt jammer dat Ipod het is geworden, Zen was toch echt wel beter. hehe jah te klein en je kunt de toetsen niet meer indrukken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mn vriendin bood me haar 20 of 40gig ipod video nog aan, gebruikt ze ook niet meer (alles op de iphone tegenwoordig). maar nee, te lomp, past niet meer in de binnenzak met de tel. ea zooi. en die erg kleine mp3speler gaat denk ik niet goed omdat er een klein gat in die binnenzak zit hehe. of anders raak ik em sowieso wel snel kwijt, mezelf kennende. |
|
gewoon aan je draadje laten zitten, pleurt dan niet hard en raak je minder snel kwijt Gek genoeg heb ik 1 set met spullen in mn broekzakken, en dat raak ik echt nooit kwijt hoever van de kaart ook. En voor de rest raak ik alles kwijt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Retourtje Nottingham, Engeland voor eind december. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
DVD : Starwars, prequels en trilogy de 3 voor 25 bak: texas chainsaw massacre remake + ~the beginning Nightmare before Christmas Night Watch Oh ja, en de dubbelaar bij de kassa sint en kerst hits ! Vind ik ook niet |
|
quote: Ik ook, maar dan roze: |
|
phalenopsis ftw Ik moet er toch ook maar een paar vragen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stapeltje dvd's bij van Leest onder het mom van '3 voor 25 euri' I am Legend (Willi Vanilli Smith) The Spirit (oa. Samuel L. Jackson, beetje de grafische stijl van Sin City) The Warlords (Jet Li, historisch epos in China in 19e eeuw) The Forbidden Kingdom (Jet Li en Jackie Chan!) House of Flying Daggers (wederom knokken in Aziëland) Dororo (Weer wat anders... oh nee, ook knokken in Aziëland) |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Messiah - Extreme Cold Weather (cd) |
|
Drie documentaires over de WOII, toegespitst op Hitler en het Derde Rijk: - Adolf & Eva - Hitler's Inner Circle - The Jewish Issue Alle drie boxen van drie dvd's en spotgoedkoop. Die kerel bij de V&D keek alleen een beetje angstig, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Bier, brood en mandarijntjes. |
|
quote:Je legde ze met gestrekte rechterarm op e counter? |
|
Nee, ik ben links. Huhuh. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Geosesarma SP. oftewel: Vampierkrabben. |
|
Haha, die vampierkrab zit er gaaf uit! |
|
quote: Ik heb laatst veel mooie verhalen over Eva gehoord. De oma van mijn schoonmaakjuf was een vriendin van Eva Braun en ze heeft regelmatig met ome Dolf gefuifd. Laatst een aantal mooie foto's gezien van Dolfje tijdens familiefeestjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat heb je nog meer aan huisdieren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 1 hond: Beagle Terrarium: 2 vuurbuikpadden onbekend aantal guppen 2 vampierkrabben voederdieren (krekels/sprinkhaantjes) Enkele kleine aquaria met: vuurgarnalen citroengarnalen groene garnalen japonicagarnalen glas garnalen roodneus garnalen Chrystal Red Grade A garnalen Aziatische Waaierhandgarnalen Afrikaanse waaierhandgarnalen Kreeft CPO Sesarma Bidens (rode krab) groot aquarium: 2 onbekende L-nummers citroentetra's blauwe tetra's zwarte neon's 2 kuhlli's (indische modderkruiper) koppel Apistogramma Viejita Corydoras soorten Spookmesvis Goudtiptetra roodneuszalmpjes 2 botia striata gemarmerde bijlzalmpjes EDIT: En nog een vijver met enkele Koi's, voorntjes, steur, mosselen, rivierkreeftjes, goudwindes, shubunkin's, en veel meer... Als mijn terrariumpje echt goed draait, dat wil zeggen dat ik overtuigd ben dat alles goed is, ga ik een groot terrarium zelf bouwen (150x75x200). Daar gaan gifkikkers in komen. En mogelijk wat andere beestjes zoals Salamanders en hagedisjes. [Dit bericht is gewijzigd door Vrahk op 01-12-2009 12:56] |
|
Wow, gaaf zeg! |
|
quote: Dat zijn natuurlijk interessante verhalen vanuit een iets andere hoek. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Doet me denken aan "ome dolf speult midgetgolf" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |