|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Troost je met de gedachte dat je wel meerdere afwijkingen hebt. |
|
quote:...en een inmiddels goed gevulde cd-kast. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je stort alleen op mannen qua liften? |
|
quote:Nou meestal als ik naar concerten ga heb ik de auto al vol dus kan ik geen lifters meer meenemen. Maar da's jouw afwijking dan denk ik. OT: zometeen wat extraatjes voor mijn outfit vanavond op het Halloween-fuifje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vind dat daar foto's van moeten komen, Gaycloak als heks ofzo |
|
Riverside - ADHD |
|
[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 31-10-2009 14:02] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die Skitliv heb ik ook pas gekocht. Wat vind je ervan? |
|
Ik heb hem nog maar 1 keer kort geluisterd maar dat beviel me aardig goed. Lekkere zieke shit. Het doet me in ieder geval meer dan de laatste Shining. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind hem ook erg gaaf. Lekker zieke sfeer inderdaad en aan die plaat kan je wel merken dat de mannen niet vies zijn van wat narcotica. |
|
dus eigenlijk zijn ze clean? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Niet vies zijn van narcotica (ook wel: verdovend middel/drugs) = Clean zijn? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
niet vies = clean ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oef...die is wel HEUL ver gezocht I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
o wacht LOL Willen jullie dit niet meer doen als ik net wakker ben, wilde er serieus op ingaan ook nog [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-10-2009 15:32] |
|
quote:Ghehe, komen ongetwijfeld foto's van, maar heks..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bij de Praxis. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Ah u gaat klussen? Bij mij zou dat gereedschap alleen nut hebben om iemand mee op zijn bek te hoeken want als ik ga klussen dan gaat het niet goed komen :') [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-10-2009 17:23] |
|
quote: Gewoon gelijk deze erbij kopen: Mocht dat niet voldoende zijn schijn je bij sommige warenhuizen tegenwoordig ook leuke grafkisten te kunnen kopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehe sorry maar ik was ook net wakker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik kom heel erg langzaam op gang op zaterdagochtend (lees: middag) [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-10-2009 17:51] |
|
Ik ook behoorlijk, maar de enige vaardigheid waar ik dan nog over bezit is woordgrapjes en zinnen verkeerd lezen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vandaag bestelt bij dis-order. Alcest - Souvenirs dun autre monde Cretin - Freakery Horrid - Rising from the hidden spheres Imindain - And the living shall envy the dead Livsnekad - Den sociala vanforheten Morbid Scream - Signal to attack Holy Terror - El revengo Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: +1 Ben blij dat de serie nu toch eindelijk voltooid is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |