|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeiender |
|
Een cd? |
|
Hebben die gasten een patent op lelijke hoesjes maken? |
|
energiedrink en vleesch. |
|
Wat vinyl: Totale schade: € 7.50 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-10-2009 19:05] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wat een enorm machtige plaat is dat! Ik trek Pampered Menial nog net iets beter, maar damn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gisteren besteld: Gris - Il Était une Forêt... Zojuist opgehaald: 1349 – Hellfire. Deicide – Legion. Hate Eternal - Conquering the Throne. Hypocrisy – Virus. Morbid Angel - Blessed are the Sick. Vandaag ergens nog 'n pakje Camel dus nu ben ik weer blut ... |
|
Pink Floyd - Atom Heart Mother The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? Bob Dylan - John Wesley Harding Bob Dylan - Nashville Skyline come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Bathory - Blood Fire Death Bathory - Nordland II Bathory - Twilight of the Gods Anorexia Nervosa - New Obscurantis Order Shining - IV: The Eerie Cold Hypocrisy - A Taste of Extreme Divinity Bolt Thrower - Those Once Loyal Opeth - Deliverance Faustian Spirit of the Earth |
|
De drie lui boven mij zijn goed bezig Zojuist besteld: Whats eating Gilbert Grape Explosions in the sky - All of the sudden I miss everyone x 2 |
|
quote: Mooi album dat, een van mijn favorieten! Heb je hem op cd of op vinyl? Het schijnt zo te zijn dat het einde van het nummer Alan's Psychedelic Breakfast, wat tevens het einde van de lp is, 'oneindig' doorgaat, mits je je spelert niet stop zet. Dus dan hoor je een oneindig druppelende kraan, leuk grapje van de Floyd. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Heb 'em al op vinyl, maar die is zo grijs gedraaid en bekrast dat het niet echt leuk meer is. Nu dus op CD voor wat meer luisterplezier. Fantastisch album ja. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Op vinyl: Fu Manchu - Signs Of Infinite Power Immortal - All Shall Fall Hellhammer - Apocalyptic Raids (clear vinyl) [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 29-10-2009 19:59] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Kaartje voor Tattoofest van Blair Witch [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 29-10-2009 20:01] |
|
quote: Klopt (heb het even gecheckt). Hetzelfde is overigens het geval met de donderbui aan het einde van de Reign In Blood-LP van Slayer. En ook The Beatles hadden iets soortgelijks aan het einde van Sgt. Pepper's. Bareuh... |
|
quote: Heb dat verhaal over de Sgt. Pepper's...-plaat even gezocht op internet, en daarbij kwam ik uit op het volgende op Wikipedia: "Een ander voorbeeld is Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band van The Beatles met in de uitloopgroef een ultrasone toon (mensen horen niets, maar de hond gaat ervan janken)" Gaaf, haha. Zou tof zijn als je op die manier een plaat afsluit met een enorme scheet ofzo: 'de oneindige scheet'. :p Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Puike game, doet niet echt onder voor z'n grote broers Old skool platforming en best pittig op z'n tijd. Doch even opzij gezet voor... Eindelijk |
|
quote: Ik moet zelf eerst deel 11 nog uitlezen. |
|
|
|
En nog een horloge. |
|
Aangetekend pakketje naar Suriname. |
|
quote: De hoes van Retribution is wel absurd lelijk, inderdaad. Die van Comsmogenesis valt wel mee toch? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
CD's: Richard H. Kirk - Knowlegde Through Science Aeternus - ...and So the Night Became [reissue 2003] En verder deze week nog wat uitgegeven aan: - Ipod Touch 32GB 3G - Sennheiser CX 300-II Prrcision White (hoofdtelefoon) - USB adapter - Vaccinatie DTP - Vaccinatie gele koorts |
|
quote: Die is best mooi. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |