|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hond smaakt net als kip hoor |
|
quote: Vet! K moet ook snel weer een groot terrarium zien te vinden dat wel in mn huis past. Zelf bouwen heb ik niet echt tijd voor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik ook. Heb wel zin in een plakje gebakken Beagle. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
The Dentist The Dentist 2 Burn After Reading |
|
eigen praktijkje beginnen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zit er wel aan te denken! |
|
verdient erg goed, en wat is er nu leuker dan kiezen trekken en in tanden boren en zeggen dat je spuitje met water eigenlijk een verdoving was ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: gekocht; kaartjes voor jorn lande en tim christensen-z'n-show |
|
quote:Bosuil 6 december toch? |
|
ja ook maar ik ga zaterdag hier in zwolle [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-12-2009 18:03] |
|
quote: Zeker, en die stoelen zijn gaaf! quote: Ik heb hem nog niet gezien, ik ben benieuwd! |
|
ja lache die film! lang geleden vaak gekeken met wat maten |
|
Tsjuder - Desert Northern Hell Melechesh - Djinn Electric Wizard - Dopethrone Sear Bliss - Glory and Perdition Necrophobic - Hrimthursum Skitliv - Skandinavisk Misantropi Thergothon - Stream from the Heavens The Vision Bleak - The Wolves Go Hunt Their Prey My Dying Bride - 34.788%... Complete Skinless - Trample the Weak, Hurdle the Dead Mayhem - Wolf's Lair Abyss Faustian Spirit of the Earth |
|
Petje van Det Eendgjel Entombed-Inferno Abscess-Horrorhammer Haemorrhage-The Kill Sessions Engorged-Gruesome Stuff Relish |
|
Paar boekjes; Terry Pratchett - Hogfather Voorletters vergeten Martin - A Game of Thrones J.K. Rowling - Philisophers stone |
|
Eewn groene vilten hoed, als kadootje. |
|
2 tickets voor Muse @ Goffertpark. Verjaardagskadootjes voor mijzelf en mijn chickie. |
|
2 kaartjes voor the Cranberries. Sinterklaaskadootje voor vrouwlief, wil dr zelf nog niet dood gevonden worden! 3 van die irritante stem-oversla-snikjes en ik ga met dingen gooien Ze neemt maar mooi iemand anders mee Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Cranberries, gaaf man. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hehe, ik kan 1 nummer nog wel waarderen, 2 nummers wordt al irritant en na 3 nummers ga ik gillend lopen... Dus een concert lijkt me voor mij niet geheel geschikt Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik vond ze live altijd beter te pruimen dan op cd, eigenlijk. Maar als het zo je ding niet is, inderdaad niet doen dan, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dan doe jij ff aan namedropping. |
|
Ah suks'n, ie was fout ien de eurlog |
|
quote: Eten vampiers die als ze jeuk hebben? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |