|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, tweedehands hebben ze ook wel auto's in verschillende kleuren hoor! Je moeder. |
|
quote: Tuurlijk, maar dan zoek je je weer de pleuris want: net die auto met die kleur die je wilt heeft een kilometerstand van 200.000 km. En die roze heeft maar 30.000 op de teller. Enz enz. Daarom heb ik zoveel auto's met debiele kleuren gehad. Dan dacht ik weer van, ach, toe maar, dan maar die kleur. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@Karnivoor: Dat ene woord zegt genoeg ja, en dat verhaal over die geur ook. Het enige punt wat ik wil maken is dat financieel gezien het, gemiddeld genomen, verre van de beste keuze is om nieuw aan te schaffen. Of alle voordelen, die er zeker zijn, op wegen tegen dat financiele nadeel moet iedereen voor zichzelf bepalen |
|
Ik ben het ook wel met je eens verder. M'n ouders zeiden trouwens ook altijd dat ze nooit een nieuwe auto zouden kopen. Altijd goeie tweedehandse gehad van 2-3 jaar oud en ex-showroom modellen. En vorig jaar uit het niks gingen ze ook voor een nieuwe, een Peugeot 207 SW, heel apart. En nu hebben ze hun huis verkocht en heeft m'n pa het opeens over een Audi A5. Moeders vindt van niet, kinders zijn het met pa eens. Maar daarin bleek voor mij des te meer dat die factor 'beleving' toch aardig belangrijk is als je het budget daadwerkelijk tot je beschikking hebt... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-10-2009 23:06] Je moeder. |
|
quote: Daar heb je volledig gelijk in, maar inderdaad, een nieuwe kopen "heeft ook wel wat", plus dat deze auto's zo waardevast zijn dat een tweedehands Aygo in dit model (Dynamic Blue) nog geen 1000 euro scheelt met een gloednieuwe en dus 3 jaar volledige garantie, 10 jaar pech-hulp, keuze in kleur en opties, zelf inrijden, noem maar op! Toen ik zag dat het verschil met een nieuwe zo klein was was de keuze snel gemaakt... Nog 3 weekjes geduld tot ik eigenhandig zijn waarde mag verminderen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Robuust, een sprong terug in de tijd en spuuglelijk, vind die fiets wel bij je passen Hoera fietsplanproject? |
|
quote: Vaak wordt ik nog misselijker van die nieuwe geur, maar goed dat is wel sneller weg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgens mij zijn vooral de looks van die fiets degelijk. De plastic trappers, de lakdoek kettingkast, de voordrager (met 2 bevestigingspunten) en de Nexus 3-versnellingsnaaf zijn dat niet. |
|
quote: Het lijkt mij geen prettige fiets voor langere afstanden nee, wel eentje waarmee je prima boodschappen kunt doen. |
|
quote: Ach.. mijn auto ruikt op dit moment naar een combinatie van 40 jaar oud skai + aluminiumspachtel waarmee ik de deur weer aan elkaar gelijmd heb |
|
quote: Dubbele stang op je frame is leuk met ongelukken maar dan ben je er zelf toch niet meer. Bij elkaar wordt het toch wel erg zwaar zeker met die dikke banden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Euh, het woord wansmaak komt weer boven borrelen, hehehe. Boeiender |
|
quote: Anders doet een goede vrachtwagen dat wel. |
|
quote: Niet zozeer denk ik. Maar ik had eerst een zak die heel grof was, dan loop je eerst ales te vermalen voordat je het kun gebruiken, deze is erg fijn. Hand erin steken en klaar. Tof spul Iebreaker. |
|
AC/DC - Ballbreaker LP Bareuh... |
|
Brütal Legend voor de X360 Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Boeie, ziet er wel uit als een vlot karretje! |
|
John Legend - Evolver John Legend - Get Lifted Pink Floyd - Wish You Were Here Killers - Day & Age |
|
quote: Vallen wel snel gaten in, helaas. Draagt geweldig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Goodbye Lenin Geniale film. |
|
quote: Ik hoorde het, vooral bij de dunnere stoffen, zoals de shirts van 140. Zelf nog niet gehad, mijn dunste is 200. Wel gehad dat gloveliners te klein zijn, zelfs in Large, dan scheuren ze bij de naden. Zelfde geldt voor Smartwool sokken, erg prettig, maar na drie weken slijten ze bij de tenen. |
|
quote: Zekers! Maand geleden ook deze gekocht: Bodyfit / 260 Heeft in Zwitserse Alpen (oa Breithorn) zijn dienst wel bewezen. |
|
quote: Yep Echt een fiets die bij een LEO past toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Venom - Black Metal come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |