|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tot dat papa lief er achter komt... |
|
Op Pokerstars.com |
|
quote: Waarom alles met "onze" beginnen? Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar niets is voor eeuwig, en als klap op de vuurpijl ga je ook nog eens dood, dan kun je beter veel schulden hebben en mooi bier drinken op andermans kosten want je trekt toch de pijp uit. Against God and Government |
|
Rotzak snapt het. |
|
quote: Gekocht een oud bakbeest van een TV voor in mijn nieuwe penthouse Against God and Government |
|
quote: CRT ftw!!1!11 |
|
quote: Nu kan ik weer mooi vrouwtjes ontvangen onder het mom van "hej laten we gezellig een filmpje kijken" hehe Against God and Government |
|
geweldig Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ja, ik ben gewoon geil Against God and Government |
|
quote: Je vader? http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=32895 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lock Up - Pleasures pave sewers Kaartje voor Oud & nieuwfeest bij Little Devil Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: haha nee, deze Against God and Government |
|
originele poster gekocht 1 op 2 meter ben blij signature |
|
quote: Hehehe, die is ook übervet, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gaaf! |
|
quote: Waar heb je die gekocht? Ergens online? Hebben! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het juiste koffieschepje, eindelijk (59 cent bij de Blokker) de wereld is weer een beetje meer gaan kloppen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Beetje kenner doseert rechtstreeks uit de pot. |
|
Krallice - Dimensional bleedthrough I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hypocrisy - Virus Shining - III - Angst... Bloodbath - Resurrection Through Carnage Bloodbath - Nightmares Made Flesh Explosions In The Sky - The Earth Is Not A Cold Dead Place [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-12-2009 14:48] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Goede aankoop! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gibson ‘Flying V’, kleur bruin Moog Theremin, special edition Cherry wood finish ENGL Versterker Shure SM58 microfoon Electro Harmonix Memory Man with Hazarai Electro Harmonix POG2 Boss DD7, delay Boss OC3, octaver LC Helicon ‘Voice Create’ |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |