IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Piet leg aan de verkeerde kant van het gras!" (meld de doden) Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-06-2010 7:49 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

rue_mcclanahan


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-06-2010 7:52 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Van micksgrill zeker?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-06-2010 9:27 by spectre Profiel van spectre

Golden Girls


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 04-06-2010 9:28 by Dentz Profiel van Dentz

Ah, die dame. Jammer.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Freezingmoon
Usericon van Freezingmoon
Posted 04-06-2010 9:40 by Freezingmoon Profiel van Freezingmoonhttp://www.dezwervers.eu

Robby Settles
www.betsybitch.com

Jared Koston
www.myspace.com/venominjames

Gerardo Valenzuela
www.myspace.com/tottenkorps

[Dit bericht is gewijzigd door Freezingmoon op 04-06-2010 9:55]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-06-2010 10:09 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 juni 2010 7:42 schreef XXL het volgende:







Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2010 10:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 juni 2010 10:09 schreef Onweerwolf het volgende:

Nu weet ik 100% zeker dat je een stereotiepe nicht bent. Kom op zeg, Golden Girls. Ik heb nog liever een golden shower.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-06-2010 10:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 juni 2010 10:11 schreef bastianus het volgende:
Nu weet ik 100% zeker dat je een stereotiepe nicht bent. Kom op zeg, Golden Girls. Ik heb nog liever een golden shower.




Ik kan er weinig aan doen, ik vond Blanche gewoon altijd een stoer wijf!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2010 11:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 juni 2010 10:26 schreef Onweerwolf het volgende:


Ik kan er weinig aan doen, ik vond Blanche gewoon altijd een stoer wijf!
Hmm, ik heb toch liever echt travestieten dan vrouwen met een hormoonprobleem waardoor ze van die achterlijke zware stemmen krijgen en teveel oestrogeen aanmaken. Ik ben b.v. wel fan van Divine in Hairspray.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Freezingmoon
Usericon van Freezingmoon
Posted 05-06-2010 15:00 by Freezingmoon Profiel van Freezingmoonhttp://www.dezwervers.eu

Philip "Dr.Phibes" Markonish
(BLOOD FARMERS / HORDES OF MUNGO / BURNING ILLUSIONS)


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2010 15:55 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ben vanmorgen rond 6:15 overleden. Godverdomme wat een tijdstip dat gun je je ergste vijand niet.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-06-2010 4:20 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 5 juni 2010 15:55 schreef Burzum het volgende:
Ik ben vanmorgen rond 6:15 overleden. Godverdomme wat een tijdstip dat gun je je ergste vijand niet.




Silence
Usericon van Silence
Posted 08-06-2010 5:39 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 5 juni 2010 15:55 schreef Burzum het volgende:
Ik ben vanmorgen rond 6:15 overleden. Godverdomme wat een tijdstip dat gun je je ergste vijand niet.
Het kan vroeger.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-06-2010 14:30 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Afgelopen donderdag is de koningin van het visserslied gestorven, Lucy Loes. Ze overleed aan de gevolgen van botkanker, ze is 83 geworden. Nu kan ze zingen van "Hie zie me Styxkapiting" Een heel spijtig verlies voor Oostende, wees daar maar zeker van.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Freezingmoon
Usericon van Freezingmoon
Posted 20-06-2010 19:32 by Freezingmoon Profiel van Freezingmoonhttp://www.dezwervers.eu

Cristóbal Martínez

On June 13th Cristobal, drummer of the Spanish extreme metal band THE HERETIC, died in his flat due to a an unfortunate home accident. His flat-mate found his body yesterday, June 14th.

The band label comments: "From XTREEM MUSIC we're deeply affected by this loss, since Cristobal wasn't only a great musician, but above all, a more than excellent person of great human quality that only left friends wherever he went. Anyone who had the pleasure of dealing personally with him, can only say good things about Cristobal and for us, whose relationship dates since more than 13 years ago, it's a shock having lost such a great musician and comrade."

"We want to give our deepest condolence to his family, friends and specially his brothers in THE HERETIC (Juan Carlos, Fernando, Javier & Raul), band thanks to which Cristobal can be more than proud of being able to leave an indelible legacy of the highest quality through all their recordings and shows. Needless to say that the reunion show that the band were preparing for the next months where they would present their most recent release "Memorandum (1997-2007)", released just 2 months ago, won't take place and the future of the band remains more uncertain than ever.

"The rest of members of the band are still very affected with this shocking loss, so they haven't been able to update their official website, but anyone who wish to leave their last words to Cristobal, can do it through: www.myspace.com/thehereticofficial"





XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-06-2010 8:01 by XXL Profiel van XXL

Acteur/regisseur Corey Allen overleden
Uitgegeven: 29 juni 2010 06:29

LOS ANGELES - De Amerikaanse acteur en regisseur Corey Allen is zondag overleden. Dat meldden Amerikaanse showbizzmedia maandag (lokale tijd).


Allen, die dinsdag 76 zou zijn geworden, was de laatste nog levende hoofdrolspeler uit de film Rebel Without A Cause, de klassieker met James Dean.

In Rebel without a cause (1955) speelde Allen de rol van Buzz Gunderson. Die sterft in een race tegen Dean naar een afgrond.

Gunderson probeert op het laatste moment uit de auto te springen, maar blijft haken aan het portier en stort in het ravijn.

In de jaren zestig begon Allen televisieseries te regisseren. Met een aflevering van de politieserie Hill Street Blues won hij in 1983 een Emmy Award.
© ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2010 8:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Horecamagnaat Kooistra overleden

Horecamagnaat Sjoerd Kooistra is aan eind van de middag dood gevonden in zijn villa in Ubbergen. Dat heeft de politie maandagavond meegedeeld. De recherche is bezig met onderzoek in en om de woning.

Zelfmoord

Volgens de advocaat van Kooistra, Oscar Hammerstein, heeft zijn cliënt mogelijk zelfmoord gepleegd. Dat zei Hammerstein maandagavond in het radioprogramma Met het oog op morgen. Volgens de advocaat zou hij zichzelf van het leven hebben beroofd, omdat hij door het conflict met bierbrouwer Heineken geen uitweg meer zag. Hammerstein kende Kooistra al 20 jaar en noemde hem een vriend.

"Heineken heeft hem vermoord", zo zegt Hammerstein. "Na een relatie van 25 jaar is het uit de hand gelopen. Vorige week heeft Heineken een tegenvoorstel gedaan. Kooistra moest alles inleveren wat hij had, zowel zakelijk als privé. Dat was een zodanig voorstel dat hij naar mijn inschatting geen uitweg meer heeft gezien."

De politie vond Kooistra na een melding. Een woordvoerster wilde niet zeggen of het om een anonieme tip ging, of van een bekende van Kooistra. Aan het begin van de avond is besloten tot grootschalig onderzoek. Op het bureau in Nijmegen is een team grootschalige opsporing op de zaak gezet. Volgens de woordvoerster zijn er inmiddels twintig man actief.

De Blauwe Engel

Sjoerd Kooistra had kroegen door het hele land. Hij breidde het familiebedrijf uit tot een landelijke keten van cafés die allemaal grofweg volgens hetzelfde principe werken als De Drie Gezusters aan de Grote Markt in Groningen. Zijn carrière werd gekenmerkt door ruzies met bierbrouwers. Dit jaar nog vocht hij er één uit met InBev. Ook met de fiscus had Kooistra regelmatig problemen. Hij sjoemelde met bv'tjes en zoals in elke horecazaak waren er problemen met de fooien.

Begin vorige maand werd Kooistra neergestoken tijdens een vakantie op Ibiza. De Groninger noemde dat toen een straatroof.

(SN)

[edit] Maar om Sjoerd Kooistra nou een Groninger te noemen...[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 29-06-2010 8:39]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 29-06-2010 12:49 by Yirroth Profiel van Yirroth

Had die kerel ook niet verdacht veel contacten met de onderwereld?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2010 13:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 juni 2010 12:49 schreef Yirroth het volgende:
Had die kerel ook niet verdacht veel contacten met de onderwereld?
Hmz, weet niet of dit dezelfde hoercamagnaat is als die ene die half Winschoten pwn3d, maar die van W'schoten meende ik wel ja.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 29-06-2010 14:25 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

"hoercamagnaat"

Bewuste typo?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2010 14:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 juni 2010 14:25 schreef Morridin het volgende:
"hoercamagnaat"

Bewuste typo?


Geld geld geld, zielloze kuttoko's.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 06-07-2010 16:37 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Jan Blokker.

Zonde, ik zal zijn stukjes in 't NRC missen.


Verrassend triviaal


renYek
Usericon van renYek
Posted 08-07-2010 7:34 by renYek Profiel van renYek

Mijn zoontje Mika. Net geen 24 uur oud geworden. Vanmiddag gaan we afscheid nemen van hem


watery black
Usericon van watery black
Posted 08-07-2010 7:37 by watery black Profiel van watery black

gecondoleerd dennis... het ergste wat een ouder kan overkomen... heel veel sterkte en succes... *dikke-knuffel-smiley*

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 08-07-2010 7:37]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


renYek
Usericon van renYek
Posted 08-07-2010 7:42 by renYek Profiel van renYek

Dank je


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen