|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Teddy Scholten Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Naar het schijnt is Peter Steele dood. Het is door Type-O nog niet bevestigt, maar wel door mensen die de band kennen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Boeiender |
|
Whoop, tegelijk gepost. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Milk Inc.-zangeres (33) overleden AMSTERDAM - Ann Vervoort (33), voormalige zangeres van de Belgische danceformatie Milk Inc., is donderdagnacht dood aangetroffen in haar woning in het Limburgse Houthalen-Helchteren. "De omstandigheden van haar dood zijn nog niet helemaal opgehelderd, er is enkel bekend dat er veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn", schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Bareuh... |
|
Live fast, die young and leave a beautiful corpse behind. Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Maat van me was toevallig die avond nog naar een concert van Milk Inc. Uiterst suspicieus... |
|
Haha, ik keek even op google om te zien wie van de (redelijk inwisselbare) zangeresjes dit was en het eerste resultaat wat ik zie is: "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Bukkake inc. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
'Milk Inc-zangeres stikte in eigen braaksel' AMSTERDAM - Milk Inc-zangeres Ann Vervoort is gestikt in haar eigen braaksel, hoogstwaarschijnlijk als gevolg van drugsgebruik, zo heeft het Hasseltse parket bekend gemaakt. De 33-jarige Milk Inc-zangeres werd vorige week dood aangetroffen in haar woning. Haar vriend Robby is inmiddels gearresteerd wegens vermoedens van betrokkenheid bij het druggebruik van Ann. Uit de autopsieresultaten zal moeten blijken welke drugs de zangeres voor haar dood precies heeft gebruikt, zo meldt Het Laatste Nieuws. Volgens de ouders van Ann is ze de afgelopen maanden twee keer opgenomen in het ziekenhuis."Ze had een nierontsteking, had problemen met een hartklep en herstelde van een whiplash na een ongeval", zo vertellen ze. "Maar we kunnen moeilijk geloven dat Anneke is gestorven aan een overdosis, zoals wordt beweerd. We hebben nooit ondervonden dat ze aan de drugs zou zitten, ook niet toen ze eind jaren '90 zo veel succes had met Milk Inc. En ook: voor het eerst in haar leven was Ann echt gelukkig. Met haar grote liefde Robby met wie ze een kind wilde." Here kitty kitty kitty! |
|
Gelukkig hebben we de foto's nog... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Stikken in je eigen braaksel is zoooooo 1980... Bruce Banner |
|
quote: Jimi is toch al langer dood? Boeiender |
|
18 september 1970 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Google eens op Bon Scott zou ik zeggen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ja, dan was Jimi toch eerder? Boeiender |
|
daarom is het ook verstandiger om grote hoeveelheden alcohol via een klysma in te nemen. Zuid amerikaanse volkeren snapte dat tenminste. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hans Dijkstal |
|
Ronnie James Dio. http://www.facebook.com/OfficialRonnieJamesDio?ref=ts#!/OfficialRonnieJamesDio http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=140129 Zonde. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-05-2010 21:24] Bruce Banner |
|
Zonde ja, maar zat er aan te komen. |
|
Daar gaat wederom een legende..RIP The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Godsamme, dacht dat het juist beter met hem ging. Boeiender |
|
quote: waaaaaaaattt!!!!?????? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Damn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |