![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: <3 carebear voor jou ![]() ![]() |
|
fail IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
En toen weer dooie mensen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
M,n mp3 speler is gestorven. ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
RIP mp3speler signature ![]() |
|
Greycloak is deaud!!!!!!!! signature ![]() |
|
O. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Last van een uitbarting? ![]() |
|
mijn Atya Gabonensis RIP ![]() en ik heb het vermoeden dat mijn beta splendens er wat mee te maken heeft [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 26-08-2010 9:13] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ton van Duinhoven, ooit een van Nederlands bekendste acteurs, is overleden. Hij was 89 jaar en stierf van ouderdom. De laatste vijf jaar was hij aan huis gekluisterd. Van Duinhoven trad voor het eerst op in 1948, in het journalistencabaret De Inktvis. Hij was bij het grote publiek vooral bekend van zijn rol als suppoost Crooswijk van Feyenoord. Ook trad hij op in het tv-programma Hadimassa, naast Kees van Kooten en Wim de Bie. Verder was hij te zien in reclamespots van Jamin. Ton van Duinhoven wordt donderdag begraven. Anton Geesink is overleden. Dat heeft Johan Derksen zojuist bekendgemaakt in het televisieprogramma Voetbal International. De wereldberoemde judoka stierf op 76-jarige leeftijd. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-08-2010 20:44] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Van nu.nl: Hij lag al enkele weken in het ziekenhuis. Dat heeft de voorzitter van Judo Bond Nederland, Jos Hell, vrijdag bevestigd. Heersnaam van de voorzitter! ![]() "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Appie Baantjer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Van De Cock, met Cock. Wat je beter kunt zeggen dan schrijven/lezen. Staat hier ook nog iets van in de kast, geloof ik. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Jean Nelissen wielerverslaggever. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
RIP ![]() ![]() |
|
![]() Ja, dat zat er aan te komen. Geniaal verslaggever was het, echt ongeëvenaard goed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Shoya Tomizawa (19), motorcoureur. Heftige crash gisteren tijdens de Grote Prijs van San Marino niet overleefd. Zag er akelig uit op tv. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Pff, zo jong. Risico van het vak, maar wel erg sneu. ![]() |
|
Corneille ![]() ![]() |
|
quote:Werd idd hard geraakt door de gasten die achter em zaten ![]() |
|
nogmaals oude posts, beter lezen Erwin ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 06-09-2010 10:01] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |